אברמוב: "אמרו שהפכתי פקיד למאמן, אז הפקיד הביא גביע". אדרי: "פשוט לא מעכל"

בני יהודה חוגגת זכייה בגביע
בני יהודה חוגגת זכייה בגביע | צילום: דני מרון

אחרי הסנסציה בגמר גביע המדינה, בבני יהודה מתקשים לעכל את הניצחון על מכבי ת"א. הקפטן עזוז: "כל כך מגיע לאוהדים תואר"

(גודל טקסט)

בני יהודה עשתה את הבלתי ייאמן ובניגוד לכל התחזיות זכתה בגביע המדינה אחרי ניצחון 3:4 בפנדלים על מכבי תל אביב. 

המאמן בכל כרחו של בני יהודה, כפיר אדרי, התקשה להאמין: "אי אפשר להסביר. זה באמת משהו חלומי. חלום. פשוט חלום. אחרי עשרות שנים להביא את התואר לבני יהודה זה באמת משהו חלומי. אנחנו מתרגשים, אני אישית לא מעכל וייקח זמן לעכל את זה. זה משהו חלומי. אמרו לי שאנחנו לא פייבוריטיים ואחרי עונה חלשה. אמרתי לכולם שבתשעים דקות הכל יכול להיות".

המאמן המאושר סיכם: "עברנו ימים קשים השנה והגביע הוא הפיצוי הכי מתוק לאחר העונה הקשה. אני בטוח שבשנה הבאה ניראה הרבה יותר טוב. אין משהו יותר מתוק מזה. זה פיצוי על מה שעברנו העונה הזו. זו חוויה שתלווה אותי כל החיים".


אדרי. הפקיד שהביא גביע (דני מרון)

הקפטן איציק עזוז, היה נרגש: "אני עדיין לא מאמין שזה קורה ושלקחנו גביע. אני הכי מאושר בעולם. כל כך מגיע לאוהדים האלה אחרי כל כך הרבה שנים לזכות בתואר. אני לא קולט שאני תיכף הולך להניף את גביע המדינה. זה מדהים. אני כל כך שמח בשביל כל האוהדים הנהדרים האלה". 

סתיו פיניש שבעט את הפנדל שהכריע את המשחק: "אני לא יכול לתאר מה אני מרגיש כרגע. זה אושר ענק. תחושה אדירה. פשוט טירוף. אני בקושי נושם. כיף אדיר. לא חשבתי על כלום בבעיטה. ברוך השם זה נכנס".


"בקושי נושם". פיניש אחרי הפנדל המכריע (דני מרון)

הבעלים ברק אברמוב: "בני יהודה נתנה משחק הירואי. אומנם אמרו שהבאתי פקיד והפכתי אותו למאמן אבל הפקיד הזה הביא תואר. כשהגעתי לבני יהודה המטרה שלי הייתה להחזיר את הקהל והנה הערב הקהל חזר בענק ונתן תצוגה אדירה. אני בינואר הכנסתי כאן הרבה מאוד כסף ולמרות הגביע עברתי עונה לגמרי לא קלה". 

אברמוב הוסיף: "הלכתי עם האמרת של ועם האני מאמין שלי והתוצאות הערב מוכיחות שצדקתי. הבאת את אחד המאמנים הטובים בארץ. זאת עונה ראשונה שלי כבעלים. הבאתי את יוסי אבוקסיס וזה המועדון המתאים לו. התקציב ימשיך להיות כ-20 מיליון שקל ואולי יגדל קצת. אני חי כדורגל ויודע כדורגל. אני מעורב ואני גאה בזה. בעלי קבוצה יכול להתערב. זה לגיטימי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי