פורסם לראשונה בספורט1: גל אלברמן יחתום במכבי חיפה

אלברמן
אלברמן | צילום: ערן לוף

קשר מכבי תל אביב בשבע השנים האחרונות סיכם את כל תנאיו בכרמל ויעבור ללא תמורה. מקורביו סיפרו: "הוא אמר לנו שהוא עוזב". החתימה תתבצע בימים הקרובים

(גודל טקסט)

 האם מכבי חיפה בדרך לאחת העסקאות המפתיעות של הקיץ? רק לפני שלושה ימים פרסמנו לראשונה בספורט1 על כוונת הירוקים לצרף את גל אלברמן, ונראה שבסוף השבוע האחרון דברים התקדמו בצורה משמעותית.

לספורט1 נודע שאלברמן נמצא בחו"ל בימים אלו, אך מקורביו סיפרו לספורט1: "גל אמר לנו 'אני עוזב את מכבי תל אביב'". הוא אמור לחתום בימים הקרובים על חוזה לעונה אחת בכרמל, עם אופציה לעונה נוספת.

במהלך הימים האחרונים נערכו מספר פגישות בין נציגי השחקן לבין אנשי מכבי חיפה והצדדים הגיעו לסיכום. בכרמל מספרים כי הקשר שעוזב את מכבי תל אביב לאחר שבע שנים אמור להיות אחד השחקנים החשובים בפאזל של גיא לוזון.


אלברמן. אחרי שבע שנים, מצהוב לירוק (אודי ציטיאט)

גם המנהל הספורטיבי המיועד, טוני מוניוס, אישר את המעבר במיוחד לאחר ששמע את המלצתו של אבי נמני, הסוכן של השניים. "מדובר באחד השחקנים החשובים שיהיו לנו. היה לנו חסר שחקן ברמה של אלברמן ואנחנו שמחים שהמשא ומתן הגיע לסיומו", אמרו בחיפה.

אלברמן בן ה-34 כאמור סיים שלשום את עונתו השביעית במכבי תל אביב וסיים את חוזהו אחרי 216 הופעות ליגה, בהן כבש ארבעה שערים. בתקופה זו זכה בשלוש אליפויות, בגביע והופיע עם הצהובים בליגת האלופות ובליגה האירופית. בעברו שיחק במכבי פתח תקווה, טנריפה, בית"ר ירושלים ובורוסיה מנשנגלדבאך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי