במכבי פ"ת מבהירים: "דוס סנטוס לא ישוחרר עד שיהיו הסכמות על הפיצוי"

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | ארכיון פרטי

במלאבס דורשים תשלום ממכבי חיפה על מעברו של הבלם ומצהירים: "תהיה בוררות". רפואה יחליט לגבי דייביסון. בקבוצה מחפשים זרים נוספים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם הודיעה היום (ראשון) בצהריים על חתימתו של הבלם אליסון דוס סנטוס בשורותיה, אולם מתחת לפני השטח במכבי פ"ת לא מוכנים לאשר את המהלך לפני שיזכו לפיצוי הולם מיעקב שחר והירוקים.

בפ"ת טענו עוד בעבר כי דוס סנטוס התחייב שישחק בארץ במכבי פ"ת בלבד וגורם בכיר במועדון אמר לספורט1: "כרגע אליסון רשום ויישאר רשום בשורות מכבי פ"ת. איך שזה נראה עכשיו, תהיה בוררות".

עומר גולן ומוראד מגמאדוב צפו אמש בשני שחקניה של קרקוביה הפולנית, הבלם פיוטר פולצ'אק, והקשר מרצ'ין בודז'ינסקי, בהפסד 2:0 לוורוצלאב. בפ"ת לא התרשמו מהשניים ונכון לרגע זה, בקבוצה יחפשו שחקנים נוספים.


דוס סנטוס. מכבי פ"ת תמנע את המעבר? (מכבי חיפה רשמי)

הקבוצה צפויה להודיעה לדייביסון עד יום חמישי אם היא מחליטה לרכוש אותו או שלא, כאשר הבלם מצדו דורש משכורת של 170 אלף יורו, ובקבוצה יצטרכו לשלוח חוזה חתום לנציגיו של השחקן. בכל אופן, מי שיקבל את ההחלטה הוא המאמן קובי רפואה, שנמצא בחופשה פרטית. זה לא סוד שבעקבות העובדה שהקבוצה לא תשחק באירופה, במלאבס ייקחו יותר זמן בנוגע לצירוף זרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי