שקל, אקסברד וגרץ חתמו בהפועל ת"א, מו"מ עם ראש

עומרי שקל
עומרי שקל | הפועל תל אביב, אתר רשמי

מבול החתמות באדום: הקשר ("מאושר לחזור"), החלוץ ("מודה שבחרו בי לקחת חלק באתגר") ושחקן הפועל פ"ת אשתקד ("מגיע למועדון מפואר") מצטרפים. גם לקס חוזר, בלם הפועל ר"ג עשוי להצטרף

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על החתמתם של הקשרים עומרי שקל ודניאל גרץ והחלוץ עידו אקסברד, אך לספורט1 נודע כי ישנם שני שחקנים נוספים שצפויים להתקרב במהרה.


בנוסף לקשר ניר לקס שיחזור מהשאלה בבני סכנין והאופציה בחוזהו תמומש, גם בלם הפועל רמת גן ישראל ראש נמצא במו"מ מתקדם וכן בלם עירוני קריית שמונה בעונה האחרונה, יוגב לרמן. ראש שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רמת גן, אליה הגיע ממ.ס אשדוד, ואילו לקס חוזר על ידי מכבי נתניה אחרי שכבש שער אחד העונה ב-25 משחקי ליגה בסכנין.


שקל, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון האדום וילבש את החולצה מספר 8, אמר: "אני מאושר לחזור לבית האדום. אני מקווה שנצליח לשמח את האוהדים ולהחזיר להם את הגאווה בקבוצה. המטרה היא כמובן לעלות ליגה ואני מאמין שנעשה זאת".




שקל (24) שיחק ב-2014/2015 בהפועל ראשון לציון שם רשם עונה מצוינת במהלכה כבש עשרה שערים ב-36 הופעות. בתחילת עונת 2015/2016 חתם בהפועל ת"א, אך מיעט לשחק עד שהושאל למכבי הרצליה. במדים האדומים שיחק בשלושה משחקי גביע הטוטו ועוד שלושה משחקי ליגה. בעונת 2016/2017 עבר להפועל קטמון ירושלים, שם שיחק 32 משחקי ליגה בהם כבש שלושה שערים.



עידו אקסברד. עוד רכש של האדומים
עידו אקסברד. עוד רכש של האדומים


אקסברד (28) שיחק במהלך הקריירה הבוגרת שלו בבית"ר שמשון תל אביב, הפועל פ"ת, הפועל ב"ש, מכבי נתניה, מכבי אחי נצרת, עירוני ק"ש והפועל עכו. בעונה החולפת סייע לעכו להעפיל לליגת העל כאשר סיים ככובש המצטיין של המועדון עם 18 שערים בכל המסגרות. לפני כן עלה ליגה עם מכבי נתניה.

 

החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו הפועל תל אביב. בטוח שנעמוד במטרה, שהיא כמובן לחזור בתום העונה לליגת העל – ולשמח את האוהדים אחרי העונה הקשה שעברו. אני מודה לבעלים ולצוות המקצועי שבחרו בי לקחת חלק באתגר הזה. מצפה לנו הרבה עבודה".


דניאל גרץ. גם הוא מצטרף (הפועל ת
דניאל גרץ. גם הוא מצטרף (הפועל ת"א, האתר הרשמי)

גרץ (23), שגדל במכבי תל אביב ושוחרר לפני שנתיים, שיחק במכבי יבנה, במדיה רשם 33 הופעות וכבש שלושה שערים. בעונה החולפת לבש את מדי הפועל פתח תקווה והיה אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה, במדיה כבש שישה שערים.


הקשר אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להצטרף להפועל תל אביב. בהזדמנות זו אני רוצה להודות להפועל פתח תקווה על עונה נהדרת, אך כעת אני כל כולי בהפועל ת"א ואעשה הכל בשביל לעזור להחזיר את המועדון המפואר הזה למקומו הטבעי. מודה לבורא עולם על ההזדמנות שניתנה לי".


מדובר בשלושת שחקני הרכש הראשונים של הקבוצה מאז מונה המאמן מוטי איוניר. הם מצטרפים לשוער אריק ינקו שחתם לשלוש שנים מוקדם יותר הקיץ. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי