הבלם הברזילאי מרקוס דיניז חתם בעירוני קריית שמונה

מרקוס דיניז
מרקוס דיניז | אתר רשמי

הקבוצה מהצפון מתחזקת עם השחקן בן ה-29 שהשתייך בעבר למילאן. אבו עביד יחתום בקרוב, רבינוביץ' מועמד

(גודל טקסט)
רכש חדש לעירוני קריית שמונה. הבלם הברזליאי מרקוס דיניז (29) חתם היום (שני) בקבוצה לשלוש שנים. מדובר בשחקן בן 29 שהשתייך בעבר למילאן, שיחק בקבוצת הנוער ועבר בהשאלה במספר קבוצות באיטליה ביניהן ליבורנו, פארמה ולצ'ה, וכן שיחק באופן הבלגית. ב-2015/16 עבר לפאדובה מהליגה השלישית באיטליה ואשתקד רשם 29 הופעות במדי לוזאן השוויצרית בהן כבש שני שערים.

 

דיניז המתנשא לגובה 1.81 מטר יהיה שחקן הרכש השלישי בקבוצה אחרי קרלוס קוויאר ומילוש ראדיבוייביץ'. הוא יחליף בסגל בלם ברזילאי אחר, קאסיו פרננדס, שייפרד מהמועדון אחרי ארבע עונות. בקבוצה מנסים לצרף גם חלוץ וקשר אחורי זרים, ועשויים להיפרד מג'ייקוב נג'וקו, מאוריסיו ודידייה ברוסו שיושאלו או ישוחררו.

 

קבוצתו החדשה של חיים סילבס מימשה את האופציה ורכשה את החלוץ שובל גוזלן ממכבי חיפה והגיעה לסיכום עם איאד אבו עביד, גם הוא ממכבי חיפה.


בעניין אבו עביד נערכו מספר שיחות בין הבעלים איזי שרצקי לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר והעסקה צפויה להיתחם בקרוב. סילבס ושרצקי מחפשים שחקנים צעירים ועשויים לשאול מהפועל נצרת עילית את הקשר אוהד רבינוביץ' עם אופציה לרכישה. השחקן שיחגוג בחודש הבא 21 כבש העונה שער אחד במדי הקבוצה שמקווה לשרוד בלאומית במשחקי המבחן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי