דיווח: כריסטיאן מננדס לא יצטרף להפועל באר שבע

כריסטיאן מננדס
כריסטיאן מננדס | מסך

חלוצה הארגנטינאי של אתלטיקו טוקומאן, שחוזר נמרצות על ידי האלופה, סיכם את תנאיו בקבוצה מקסיקנית ויחתום לשלוש שנים, כך לטענת tycsports

(גודל טקסט)

 הפועל באר שבע כבר מספר חודשים עובדת על חיזוק הסגל לעונה הבאה. היא כבר הודיעה במהלך העונה החולפת, לקראת סיומה, על צירופם של אורן ביטון, דור אלו ולאחר סיום העונה גם על דן איינבינדר, ולרשימה זו בנגב קיוו לצרף גם את החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן מננדס.

מננדס בן ה-29, חלוצה של אתלטיק טוקומאן, סומן על ידי המועדון כבר לפני כחודשיים ובמועדון קיוו לסכם עמו על הצטרפותו, אולם לטענת עיתונאי רשת TYC הארגנטינאית ססאר לואיס מרסלו, מננדס שמסיים את חוזהו בסוף חודש יוני יחתום לשלוש שנים בטיבורונוס רוחוס מווראקרוס, המדורגת במקום ה-13 במקסיקו.

בימים אלו ממתינים בבירת הנגב גם לתשובתו של מאור בוזגלו, מכוכבי הקבוצה שכידוע נפצע ולא יוכל לשוב לשחק בחודשים האחרונים. רק שלשום התראיין אביו וסוכנו יעקב בוזגלו ואמר בתכנית הספורט של 103FM: "אנחנו לא ממהרים, יש לנו הצעות משלוש הקבוצות הגדולות. אני מאמין שמאור יוכל לחזור באוקטובר. אני יכול לומר שהתקבלה הצעה מהפועל באר שבע, אבל היא כרגע לא עומדת על הפרק. אין בשורה טובה בהצעה של ב"ש ולכן לא הגבנו עליה".


מננדס. בעונה הבאה בטרנר למרות הכל?

בתוך כך, קשר הקבוצה וניגריה ג'ון אוגו התראיין בארצו וסיפר על כך שנשאר מחוץ למחנה הנבחרת בעקבות בעיות ויזה: "שמתי בצד את האכזבה מכך ואני מרוכז אך ורק במשחק המוקדמות נגד דרום אפריקה. אני עובד קשה עם מאמן אישי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי