פרסום ראשון: מכבי ת"א במו"מ מתקדם לרכישת נוריו פורטונה

נוריו פורטונה
נוריו פורטונה | טוויטר

הצהובים ישלמו כ-400 אלף יורו עבור כרטיסו של המגן השמאלי השייך לבראגה ושיחק בעונה האחרונה בא.א.ל לימסול הקפריסאית. וידיגאל המליץ לאנגלידיס על השחקן

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב במו"מ מתקדם לרכישת המגן השמאלי האנגולי נוריו פורטונה (22). על פי מידע שהגיע לספורט1, הצהובים ישלמו תמורתו כ-400 אלף יורו למחזיקת כרטיסו, בראגה הפורטוגלית, כאשר השחקן יקבל הצעה לחוזה ארוך טווח. בראגה מעדיפה את ההצעה הישראלית על פני זו של א.א.ל לימסול שמוכנה לשלם כמחצית הסכום.

 

בטרם עזב את ישראל, העביר ליטו וידיגאל את שמו של פורטונה לג'ק אנגלידיס במסגרת רשימה של שחקנים בהם הוא מעוניין לעונה הבאה. פורטונה מוכר היטב גם לג'ורדי קרויף, שביקר העונה מספר פעמים בקפריסין ועקב אחרי שחקנים. יחד עם זאת, ברור שהעסקה תלויה לא מעט בזהות הצוות המקצועי של מכבי ת"א בעונה הקרובה.


 

פורטונה שיחק העונה כמושאל בא.א.ל ורשם עונה מצוינת עם 33 הופעות ליגה. השחקן, שעבר גם במחלקות הנוער של בנפיקה וספורטינג ליסבון, נחשב לכישרון מבטיח. לפני המעבר לקפריסין, רשם שבע הופעות ליגה בקבוצה הבוגרת של בראגה ועוד מספר רב של הופעות בקבוצת המילואים.

 

מכבי ת"א מחפשת מגן שמאלי זר בשל העזיבה הצפויה של עומרי בן הרוש, שמסיים חוזה. כזכור, מי שבעיקר מילא את התפקיד מאז ינואר הוא שרן ייני. בנוסף, צירפו הצהובים לסגל את המגן השמאלי של הפועל פתח תקווה, מתן בלטקסה.


נוריו פורטונה. וידיגאל המליץ (טוויטר)
נוריו פורטונה. וידיגאל המליץ (טוויטר)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי