אוחנה וקרויף שוחחו על יצחקי, שפונגין, אזולאי ובן חיים

אלי אוחנה
אלי אוחנה | Gettyimages

המגן כבר סגר את תנאיו בבית"ר ירושלים. ההולנדי הפנה את מחזיק זכויות הניהול לדבר עם אנגלידיס

(גודל טקסט)

אלי אוחנה, המחזיק בזכויות הניהול בבית"ר ירושלים, שוחח עם מנג'ר מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף לגבי ארבעה צהובים בהם מעוניינת הקבוצה מהבירה: יובל שפונגין, ברק יצחקי, טל בן חיים הבלם ושלומי אזולאי. התשובה של ההולנדי הפתיעה את את אוחנה: "אני לא יודע מה יהיה איתי, תפנה לג'ק אנגלידיס".

שלושת הראשונים סיימו חוזה והם שחקנים חופשיים, בעוד הקשר שחזר מהשאלה בקריית שמונה מחזיק בחוזה לעונה הבאה. אוחנה רצה לדעת מה התכניות של מכבי תל אביב לגביהם הארבעה וכן להתחיל במו"מ לגבי הכרטיס של אזולאי.

על המועמדות של שפונגין לבית"ר פורסם לראשונה באתר ספורט1 לפני שישה ימים. בינתיים סגר המגן הימני את תנאיו בקבוצה של אוחנה, לאחר שרשם העונה חמש הופעות ליגה בלבד במדי סגנית האלופה. השחקן בן ה-30 גדל במכבי תל אביב, יצא לשחק בחו"ל (קפריסין ובלגיה) וחזר לקריית שלום לקדנציה שנייה בעונת 2014/15 בה היה שותף לטרבל ולעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

דני מרון
שפונגין. יוסיף פסים שחורים לצהוב? צילום: דני מרון

בינואר זה היה קרוב, מכבי תוותר גם על יצחקי?

עם זאת, בשנתיים האחרונות התקשה עם זאת למצוא את מקומו בהרכב מאז בואו של אלי דסה. מלבד ז'אורז'יניו ואמיר עגייב שהצטרפו וכן אנטואן קונט ואריק סאבו שממשיכים, בית"ר מקווה לצרף עוד מספר שחקני רכש שיוכלו לשחק בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית ב-29 ביוני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי