דיווח: וידיגאל סיים את עבודתו במכבי תל אביב

ליטו וידיגאל
ליטו וידיגאל | עדי אבישי

לפי פרסומים בפורטוגל המאמן מחזיק בהצעות מוויטוריה גימראייש, ריו אבה וצ'באש ומנהל מו"מ עם הצהובים על סכום הפיצוי

(גודל טקסט)
ליטו וידיגאל סיים את עבודתו במכבי תל אביב. אין עדיין הודעה רשמית על כך מאף צד, אבל על פי העיתון המהימן "דיאריו נוטיסיאס" המאמן כבר מנהל מו"מ עם הצהובים על פיצויים לעזיבתו ובכך תסתיים אחת הקדנציות הכי מאכזבות של מאמן זר במכבי תל אביב מאז הגיע אליה ג'ורדי קרויף.

 

וידיגאל בדרך להתמנות למאמן ויטוריה גימראייש ובמקביל מחזיק בהצעות מריו אבה וצ'באש. ויטוריה גימראייש סיימה במקום הרביעי ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, אך מאמנה עוזב ונמצא על סף סיכום באולימפיאקוס. עבור וידיגאל מדובר בקידום משמעותי, כיון שעד כה ההישג הגדול שלו היה העלאת ארוקה הקטנה לליגה הבכירה.


 

האנגולי-פורטוגלי מונה בפברואר למאמן, כשהצהובים פיגרו בנקודה אחת בלבד מתחת להפועל באר שבע וסיים את העונה עם 13 נקודות פחות מהאלופה והפסד בגמר גביע המדינה לבני יהודה בפנדלים. בתקופה האחרונה דווח על יחסים בעייתיים עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, מה שככל הנראה הוביל לסיום עבודתו.

 

וידיגאל (47) נולד באנגולה ואת קריירת המשחק שלו העביר בתפקיד הבלם, כאשר את מרבית שנותיו בילה בבלננשש הפורטוגלית. מעבר לכך, רשם 16 הופעות בנבחרת אנגולה. ב-2004 פרש ממשחק והחל בקריירת האימון. התחנה הראשונה הייתה פונטסולנש הקטנה מפורטוגל. ב-2011 מונה למאמן אנגולה, המשיך לאפולון לימאסול הקפריסאית ומשם חזר שוב לבלננשש. לפני כשנתיים מונה למאמנה של ארוקה מפורטוגל, והוביל אותה למקום החמישי והמכובד, הישג השיא שלה.


ליטו וידיגאל. חוזר לפורטוגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי