מכבי פתח תקווה גיששה אצל סוארס ודגני

קרוב ללבוש אדום. דגני
קרוב ללבוש אדום. דגני | צילום: עדי אבישי

המלאבסים מעוניינים לצרף את בלם ב"ש או שחקנה של הפועל ת"א, אך נראה שהעסקה לא תצא לפועל. ברונו פרנה מחימנסטיק הוצע. וגם: הסיבה לעזיבה של קוויאר

(גודל טקסט)
מאז זכייתה של בני יהודה בגביע המדינה והעובדה כי לא ישחקו באירופה, במכבי פ"ת הורידו מעט הילוך בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה. מלבד עודד אלקיים שחתם, המלאבסים לא צירפו אף שחקן, על אף שאיבדו את דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס וקרלוס קוויאר.

 

בנוגע לספרדי, לספורט1 נודע, שאחת הסיבות אשר גרמו לבלם לעזוב את המלאבסים, הייתה סעיף בחוזהו שנחתם בעונה שעברה, אשר איפשר לקבוצה לחתוך את הבלם כבר בחודש ינואר שעבר, כאשר בסביבתו סיפרו כי הבלם מעט נפגע.


 

בשבוע הבא צפויה התקדמות בכל הנוגע לגזרת הרכש. ביום שני תתקיים פגישת עבודה ראשונה לקראת העונה הקרובה בה ישתתפו המנהל המקצועי עומר גולן והמאמן קובי רפואה ושאר חברי הצוות המקצועי וינסו לגבש את רשימת הרכש.

 

בינתיים המו"מ עם אחמד עאבד תקוע ובמועדון הבינו כי הקשר מעדיף לבדוק את האופציות בחו"ל, לפני יחזור לאופציית פ"ת, אם בכלל. אובידיו הובאן הראה רצון ונכונות לשמוע את הצעת המועדון. מי שצירופו נמצא בספק הוא הבלם הברזילאי דייביסון. כזכור, בסוף השבוע שעבר, בקבוצה הבטיחו להחזיר תשובה לגבי צירופו והשחקן כבר עבר בדיקות רפואיות בישראל ואף היה על סף חתימה, אך נראה שבצוות המקצועי טרם גיבשו החליטה וצפויים לעשות זאת בימים הקרובים.

 

וויליאם סוארס, בלמה של הפועל באר שבע, ואוראל דגני, שירד ליגה עם הפועל ת"א קיבלו פנייה. סוארס הבהיר שאם לא ימשיך בנגב, יעדיף למצות את האופציה האירופית, ודגני, מחזיק בחוזה של 250 אלף דולר לשנה אצל האדומים, שצפויים לשמור על משכורתו ולהשאירו גם בליגה לאומית.


וויליאם סוארס. רוצה לצאת לחו
וויליאם סוארס. רוצה לצאת לחו"ל (דני מרון)


צחי גיגי יהיה השוער הראשון, אך בקבוצה לא פוסלים הבאת שוער נוסף לסגל, כאשר גישושים נעשו כבר בסביבתו של אריאל הרוש. בנוסף, חברי הצוות המקצועי צופים מדי יום בכמות רבה של שחקנים זרים, כאשר אחד השחקנים שהוצעו לקבוצה הוא בלמה של חימנסטיק מליגת המשנה הספרדית, ברונו פרונה. הברזילאי בן ה-29 פתח השנה ב-17 משחקים וכבש שני שערים. בעברו שיחק בחרז ובק.פ.ר.

 

בפ"ת צפויים לחזור לאימונים לקראת סוף החודש, כאשר נכון לעכשיו עדיין לא נקבע תאריך רשמי ולא סוכם מועד ויעד למחנה האימונים. מנהל הקבוצה, עמי פאן, ששב מחופשה פרטית, יזרז את ההליכים בימים הקרובים. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי