יש סיכום: אלי אלבז על סף מעבר לבית"ר ירושלים

אלי אלבז
אלי אלבז | צילום: עדי אבישי

אלי טביב והפועל חיפה סגרו את נושא דמי ההשבחה, חלוץ כפר סבא בעונה החולפת יעלה לבירה. הקבוצה ממתינה לבן חיים ואזולאי

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קרובה מאוד לצרף את החלוץ אלי אלבז. בין הצדדים  מתקיימות שיחות זה זמן רב, אך העובדה כי הפועל חיפה דורשת דמי השבחה עיכבה את הנושא.

לספורט1 נודע כי בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב שוחח עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ והשניים סיכמו ביניהם על הסכום אותו תעביר בית"ר לאדומים. העסקה צפויה להיסגר סופית בימים הקרובים. אלבז כבש העונה 10 שערי ליגה במדי הפועל כפר סבא וכמעט השאיר את הקבוצה במו רגליו בליגה בניגוד לכל הסיכויים.

בנוגע לשאר החיזוק, בקבוצה מאמינים כי הדברים יתבהרו השבוע כשבראש ובראשונה עומד נושא צירופו של הבלם טל בן חיים. עם סגירת הגדרת התפקיד החדש של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב מאמינים יוכלו להתקדם בנושא, כמו גם בצירופו של הקשר שלומי אזולאי, אשר שייך לסגנית האלופה. גם שמם של ברק יצחקי ויובל שפונגין, שסיימו חוזים כמו בן חיים ומחכים לראות אם יקבלו הצעה חדשה, עלה כזכור בקרב קברניטי המועדון.

כ
אזולאי, ממתין לשחרור לבירה (מני בן ארי)

ביום שלישי הקרוב צפויה הקבוצה לערוך מסיבת עיתונאים בה יוצג נציג הבעלים החדש אלי אוחנה. ביום רביעי תפתח הקבוצה את אימוניה, אך בשל העובדה שלא כל הסגל יהיה שם החליט ארגון 'לה-פמיליה' לדחות את מפגן העידוד המסורתי. אריק סאבו נמצא עם נבחרת סלובקיה לקראת משחקה במוקדמות המונדיאל ב-10.6 נגד ליטא, ואילו עידן ורד, איתי שכטר ודוד קלטינס נמצאים בסגל הנבחרת לקראת המשחק מול אלבניה ב-11.6   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי