אצילי לא יגיע למכבי חיפה, במועדון בונים על זרים בעלי שם

טוני
טוני | AFP

הקשר מעדיף את מכבי ת"א ונושא בניית הסגל תקוע. במועדון בונים על טוני, שיביא זרים בעלי שם שימשכו מנויים. אחיו של יעקב שחר הלך לעולמו אחרי מחלה קשה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה חוששים מאי מכירת מנויים בעונה הבאה. בעקבות העונה האנמית של הירוקים בשנה החולפת, שחקנים בעלי שם אינם מעוניינים להגיע לכרמל, דבר שרק מגביר את אכזבתם של האוהדים. במועדון רצו להחתים שחקנים חדשים, בין שלושה לחמישה, במהרה כדי לסגור את הסגל לפני החזרה הרשמית של הקבוצה לאימונים, אך עד כה רק אליסון דוס סנטוס וגל אלברמן חתמו.

במועדון מבינים את המצוקה בשוק השחקנים הישראלים הבכירים הדל. אופיר דוידזאדה דורש סכומי עתק, ובחיפה לא מתכוונים להיכנס להוצאות גבוהות. גם עומר אצילי, למרות הלחץ הגדול מצד הירוקים, מעדיף ללבוש את הצהוב של מכבי תל אביב. במועדון הודו: "גם ככה שוק הישראלים מצומצם, והשחקנים שנמצאים על המדף טרם מגיעים אלינו. ללא שחקני חיזוק איכותיים, הקהל לא יגיע".

בעקבות המצב הבעייתי, במהלך השבוע הקרוב ינחת בישראל המנהל הספורטיבי החדש, טוני מוניוס. הספרדי יערוך פגישת עבודה עם הבעלים יעקב שחר והמאמן גיא לוזון, במועדון מתכוונים להודיע לשניים להחתים שחקנים איכותיים, גם אם מדובר בסכומים גדולים, כדי למשוך את הקהל הירוק בהמוניו לאצטדיון "סמי עופר".

מוניוס צפוי להגיע לישראל עם מספר שמו בולטים בפנקס, ובמכבי חיפה ינסו להתחיל במשא ומתן במהירות מול אותם שחקנים. בקבוצה רוצים להתחזק במגן ימני ושמאלי, קשר וחלוץ, והמנהל הספורטיבי הספרדי צפוי למצוא את השחקנים הנכונים עבור העמדות הללו. במקביל, במועדון ממשיכים במאמצים להחתים את עמרי בן הרוש ממכבי תל אביב, שצפוי לחזור בקרוב מחופשה פרטית ויקבל החלטה האם להגיע לכפר גלים או להישאר בקריית שלום.

מי שלא יפתח את האימונים באופן רשמי עם הקבוצה הוא עומר דמארי. החלוץ עדיין סובל מבקע, זכר לפציעה שהשביתה אותו בסיום העונה שעברה. דמארי צפוי לעבור ניתוח ביום חמישי, ובצוות הרפואי מעריכים שיחזור לאימונים כשבוע לאחר תחילת האימונים.

עומר דמארי. יעבור ניתוח בקע (אריאל שלום)
 עומר דמארי. יעבור ניתוח בקע (אריאל שלום)

בנושא אחר, אחיו של נשיא המועדון, פרופסור אברהם שחר (שוכוטוביץ'), הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. הקבוצה פרסמה הודעה בנושא: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם מותו של פרופסור אברהם שחר, אחיו של יעקב שחר. המועדון משתתף בצערה של המשפחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי