העברות: נתניה רוצה שני שחקנים מחיפה, בני יהודה פנתה לבן תורג'מן

שון גולדברג. יעבור לאירופה?
שון גולדברג. יעבור לאירופה? | צילום: עדי אבישי

מגן באר שבע קיבל הצעה, שון גולדברג רוצה הבהרות ממכבי ת"א. וגם: הפועל ת"א רוצה את אקס בית"ר, אבוקסיס בונה על יצחקי, מאמן חדש לסכנין והאם האלופה תצרף מחליף לבוזגלו?

(גודל טקסט)
עונת 2016/17 בכדורגל הסתיימה לא מזמן, אך הקבוצות השונות כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות.


רשמי
*
שוער המשנה של מ.ס אשדוד רועי משפתי חתם בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. גם המגן מתן פלג (23), ששיחק בשנתיים האחרונות בבני לוד, הצטרף לקבוצה מעיר היין. (אשר גולדברג)

 

שמועות
*בני יהודה פנתה למגן השמאלי של באר שבע בן תורג'מן וביקשה תשובה אם הוא מעוניין להצטרף לשורותיה. (אשר גולדברג) 


פלוריאן קליין, שמנהל מגעים עם מכבי חיפה, אמר היום במסיבת העיתונאים של נבחרת אוסטריה: "הרושם הראשוני חיובי, אבל אין הרבה מעבר. אני רוצה למצוא קבוצה עד אמצע יוני. אני אולי מבוגר מידי בשביל שטוטגרט אבל בגיל נהדר לתחנה אחרת". (יעקב זיו)


הפועל תל אביב מעוניינת לצרף את מגן הפועל כפר סבא טל בנש, האדומים הציבו אולטימטום לג'ורדן פושה. (אשר גולדברג)



בן תורג'מן, מבוקש בשכונה (דני מרון)


*במקביל, המגן שון גולדברג דורש פגישה עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף כדי לדעת מה התוכניות לגביו לקראת העונה הקרובה. כפי שפרסמנו, השחקן שחוזר מהשאלה בבני יהודה מחזיק בהצעה מפ.צ ציריך השווייצרית. (אשר גולדברג)


* מאמן הכתומים יוסי אבוקסיס חושק במספר שחקנים של מכבי ת"א ומתכוון להיפגש בנושא עם ג'ורדי קרויף. השחקן הראשון לגביו בודק המאמן הוא החלוץ ברק יצחקי. בנוסף הוא מעוניין בדור פרץ ויונתן כהן. (אשר גולדברג)

 

* מגן בני יהודה מאור קנדיל מסרב לחתום על חוזה חדש בבני יהודה ודורש לשפר את ההצעה הכספית. השחקן ממתין לתשובת הבעלים ברק אברמוב בנושא. (אשר גולדברג)


בן צעירי. יהלום (אסף קליגר)
בן צעירי. יהלום (אסף קליגר)


*
 בלם עירוני נשר, אביב חדד, מועמד להפועל רמת גן (מיכאל וייסרמן)


ראשי מכבי נתניה צפויים להיפגש עם בן צעירי וסוכנו גלעד קצב ולסכם עם על מתווה העסקה. צעירי צפוי להצטרף ליהלומים לעונה אחת בסיומה תהיה לקבוצה אופציית רכישה המוערכת ב-300 אלף שקלים. (תומר חבז)


* עוד מנתניה: הקבוצה פנתה פעם נוספת למכבי חיפה וביקשה לשאול את יניב בריק ושון וייסמן. הירוקים דורשים 100 אלף שקל עבור כל אחד מהשחקנים (מיכאל וייסרמן)


* שלומי דורה, שצפוי לאמן את הפועל עכו לאחר פיצוץ עסקת העברת זכויות הניהול לדן לובלסקי, מעוניין לצרף את אושרי רואש מהפועל עכו. (מיכאל וייסרמן)


* אשדוד מנהלת מגעים לרכישת ירדן קרישטול מהפועל עכו. (אשר גולדברג) 



* היהודי-ברזילאי ז'אירו סבירסקי על סף סיכום כמאמן בני סכנין. המאמן בן ה-49 נפגש עם עבאס סוואן בברזיל, צפוי לחתום ולהביא איתו מספר שחקנים.


*הבלם אלכסנדר ז'דנוב, ששוחרר מכבי נתניה, מועמד להצטרף להפועל מרמורק. (מיכאל וייסרמן) 


*המחליף של מאור בוזגלו? לאחר שעומר אצילי ירד ככל הנראה מהפרק, הפועל באר שבע חזרה לאופציית עומרי אלטמן. (חיים זלקאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי