בניון צפוי להמשיך במכבי ת"א, קרויף פנה גם לבן חיים וליצחקי

יוסי בניון
יוסי בניון | צילום: אריאל שלום

הצהובים מעלים הילוך. אחרי מימוש האופציה על שפונגין, חבריו שסיימו חוזה שמעו מהמועדון רשמית על הרצון להשאירם. וגם: שינויים באצטדיון בנתניה

(גודל טקסט)

למכבי תל אביב נותרו כעשרה ימים עד לפתיחת האימונים, משחקה הרשמי הראשון לעונת 2017/8 ייערך כבר ב-29.6 בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, ולמרות זאת טרם נמסרה כל הודעה מראשי המועדון באשר לצוות המקצועי שיוביל את הקבוצה בעונה הבאה.

ככל הידוע, המאמן הפורטוגלי-אנגולי ליטו וידיגאל מנהל בימים האחרונים מו"מ על התרת חוזהו, ומסתמן שהמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, שאישר לתקשורת הספרדית פגישה עם נשיא ברצלונה, ישמש כמנג'ר כשתחתיו יהיו מאמן או שניים.

סימן לכך שדברים מתקדמים במכבי תל אביב ניתן לראות לפי 24 השעות האחרונות. אחרי שהמועדון הודיע ליובל שפונגין על מימוש האופציה בחוזהו, אתמול בערב נעשו פניות רשמית לבלם טל בן חיים בניסיון להאריך את חוזהו ולספורט1 נודע כי גם יוסי בניון בן ה-37 קיבל ממכבי תל אביב הודעה על הרצון להאריך את חוזהו לעונה נוספת, כך שנראה כי עונת הפרישה שלו אכן תהיה בקריית שלום.

בניון ובן חיים נמצאים בימים אלו עם נבחרת ישראל ומסתמן כי עד סוף השבוע יואץ המו"מ באמצעות נציגם של השניים, אבי נמני. לבן חיים הוצע חוזה על סך 350 אלף יורו לעונה, משמע כ-100 אלף יורו פחות משכרו בשנתיים האחרונות.

בן חיים עם ייני. הבלם הוותיק יצטרך לקצץ, אך צפוי להישאר (דני מרון)

שחקן נוסף שייפגש עם אנשי מכבי תל אביב כשישוב מחופשתו בארצות הברית הוא החלוץ ברק יצחקי, שמבוקש עד מאוד בבני יהודה, אולם צפוי לסכם גם הוא על הארכת החוזה לעונה נוספת ולהישאר במכבי תל אביב.

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה כי ביום ראשון הקרוב (11.6) תחל מכירת המנויים לעונה הבאה. טרם פורסמו מחירי מנויים, אולם המועדון מסר כי אוהדי קבוצת החוץ החל מהעונה הבאה ישבו במפלס העליון והתחתון במערבי. עוד נכתב בהודעת מכבי תל אביב כי לא מן הנמנע שייבנה יציע נוסף בעתיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי