היהודי-ברזילאי ז'אירו סבירסקי על סף סיכום כמאמן בני סכנין

ז'אירו סבירסקי עם עבאס סוואן
ז'אירו סבירסקי עם עבאס סוואן | טוויטר

המאמן בן ה-49 נפגש עם עבאס סוואן בברזיל, וצפוי לחתום ולהביא איתו שחקנים ממדינתו. סוואן עתיד לעבור מתפקיד הסקאוט לתפקיד עוזר המאמן

(גודל טקסט)

המאמן היהודי ברזילאי, ז'אירו סבירסקי, נמצא על סף סיכום בבני סכנין. המאמן בן ה-49 הביע כבר זמן רב עניין לאמן בישראל, ובמהלך השבועות האחרונים נציגיו יצרו קשר עם ראשי סכנין שהתרשמו ממנו, והחליטו להחתימו כמחליף ליוסי אבוקסיס שעזב לבני יהודה.

כפי שפורסם בספורט1, הסקאוט עבאס סואן ביקר בשבוע שעבר בברזיל, שם נפגש עם סבירסקי והשניים צפו ביחד במועמדים אותם רוצה המאמן להביא לישראל. כבר היום ברור כי המאמן יביא עמו לפחות שלושה ברזילאים. סבירסקי ינחת בימים הקרובים בישראל, ויפגש עם ראשי הקבוצה במטרה לחתום עוד השבוע.

כבר בסוף החודש צפויים לחתום שלושה שחקנים. סבירסקי הודיע כי אינו מעוניין להביא עמו צוות אלא ההנהלה תהיה זאת שתצמיד לו עוזר מקומי, והמועמד העיקרי הוא סואן עצמו. "המאמן נחוש להגיע לכאן ולהצליח, ומגיע קרדיט להנהלת סכנין שלוקחת סיכון ומחתימה מאמן מחו"ל" אמרו בסביבתו של סבירסקי.



סבירסקי עם סוואן
סבירסקי עם סוואן. קשר העבר צפוי להתמנות לעוזר המאמן


המאמן כבר צפה במספר משחקים של הקבוצה, ובשחקני הקבוצה מהעונה שעברה ואף היה זה שתמך בהמשך דרכם של השוער מחמוד קנדיל, המגן הברזילאי וונדרסון, הבלם סארי פלאח והקשר חאלד חלאיילה. המאמן החדש צפוי להחליט גם לגבי עתידו של החלוץ עידן שמש כאשר הנטייה לממש את האופציה על השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי