הובאן: עצוב ומאוכזב לעזוב, האנשים ה'נכונים' לא רצו אותי

אובידיו הובאן
אובידיו הובאן | דני מרון

"חיכיתי לבאר שבע שימצאו פתרון", "יש לי מה לתרום", "האוהדים כמו משפחה", "כנראה שמה שעשיתי לא הספיק", אחרי שלוש עונות ושתי אליפויות הרומני הוותיק נפרד מהנגב ללא כעס אך עם הרבה כאב. ראיון

(גודל טקסט)
קשרה הרומני של האלופה הפועל באר שבע, אובידיו נפרד סופית מטרנר לאחר שלוש שנים אדירות שבהן היה שותף פעיל לזכייה בשתי האליפויות הרצופות. אף על פי שרצה להישאר, הראו לו את הדרך החוצה.


כבר בתחילת אפריל הבין הובאן שהרוח שינתה כיוון והוא בדרך החוצה. מאוכזב מכך שלא ספרו אותו לקראת העונה הבאה נתן הרומני אור ירוק לסוכניו לבחון את ההצעות שהופנו אליו. החיפושים היו קצרים ומי שזכתה בשירותיו היא CFR קלוז' מהעיר נפוקה שבצפון רומניה.


הובאן הגיע לארוז את חפציו לקראת התחנה הבאה. הוא נחת בארץ וביום חמישי ימריא חזרה למולדתו. "חתמתי בקלוז' לשנתיים, ואני מחכה כבר לתחילת האימונים. יש לי עוד הרבה מה לתרום", אומר הובאן בראיון פרידה. על צירופו האפשרי של הובאן לקלוז' דווח לראשונה בספורט1.



הובאן ברקע עם החולצה שמסמלת אותו (דני מרון)


קבוצתו החדשה מתהדרת בכינוי "הסגולים של קלוז'. במאזנה שלוש זכיות באליפות רומניה ושלוש פעמים עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות. 

שערו הנהדר ב-0:4 מכבי חיפה במהלך הפלייאוף העליון יצר את הרושם שהוא חוזר לעניינים, במיוחד לאור הקמפיין שארגנו האוהדים למען השארתו.


"האוהדים היו כמו משפחה בשבילי, ידוע לי עד כמה הם ניסו להשפיע שאמשיך לשחק בהפועל ב"ש. אבל האנשים 'הנכונים' לא רצו אותי, מה אפשר לעשות?", תוהה הקשר בן ה-34.


ברק בכר נפרד ממך?

"לפני שיצאתי לחופשה בכר אמר שאי אפשר לדעת איך יתפתחו הדברים. לא מעבר לזה. הוא המאמן ומותר לו לעשות מה שהוא רוצה". 



עונה לא פשוטה שהסתיימה בטעם טוב (דני מרון)


אתה כועס על הפועל ב"ש?

"אני עצוב ומאוכזב, אבל אין בי כעס כלפי אף אחד. זה חלק מהמקצוע שבחרתי. החוזה שלי הסתיים, אף אחד לא בעט אותי החוצה. ממשיכים הלאה. הייתה לי תקופה טובה בב"ש, ואני מאחל לה שתצליח גם בלעדיי".


מדוע התעכבה החתימה שלך בקבוצתך החדשה?

"פנו אליי מב"ש ואמרו לי שינסו למצוא פתרון שישאיר אותי בקבוצה. היו להם כל מיני תכניות. חיכיתי להם חודש ובסוף לא מצאו את הפתרון". 


שיחקת בכל כך הרבה תפקידים על המגרש, ובכולם הצגת יכולת גבוהה. מה מנע את הארכת החוזה שלך בטרנר?

"כנראה שכל מה שעשיתי לא הספיק, אבל זה כבר לא משנה. אני עוזב בלב שקט, תרמתי את חלקי לשתי האליפויות. כשנכנסתי למגרש תמיד נתתי מעצמי את ה-100 אחוז".



"כנראה שמה שעשיתי לא הספיק", הובאן (עדי אבישי)


אתה חושב שמקבלי ההחלטות של הפועל ב"ש יצטערו שנתנו לך ללכת?

"מי יודע, אולי בסופו של דבר יתברר שהם דווקא קיבלו את ההחלטה הנכונה. הזמן יגיד את שלו".  


את שערו הראשון העונה (מתוך שניים בסך הכל) הוא הקדיש לבנצי בלומנפלד ז"ל שהיה כמו אבא בשבילו. במשך חודשים ארוכים לא נפרד הובאן מחולצתו של בנצי, ובכמה הזדמנויות הניף אותה לעיני הקהל כשדמעות בעיניו. בטקס הנפת צלחת האליפות הוא בחר ללבוש את החולצה הסנטימנטלית בעוד חבריו את חולצת האליפות החדשה.


אליניב ברדה נפרד: "תמיד תישאר חקוק בהיסטוריה"
חלוץ האלופה נפרד מהובאן בפוסט אישי בחשבון הפייסבוק שלו.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי