המגן הגנאי דניאל אופרה מועמד להצטרף למכבי חיפה

אופרה
אופרה | Gettimages

לאור הסחבת עם קליין המגן בן ה-26 שעבר בליאז', פורטו ובשיקטאש עשוי לנחות בכרמל. שיחק גם בקבוצת הבת של ריאל מדריד. ורמוט יאריך את חוזהו. סמי עופר יהיה מוכן למחזור ה-1 של גביע הטוטו

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מצפים להגעתו של המנהל הספורטיבי, טוני מוניוס, לפגישת עבודה נוספת בה ידון עם ראשי המועדון והמאמן גיא לוזון על מועמדים זרים לקראת העונה הבאה. במועדון מתכוונים להתחזק עד ליציאת הקבוצה למחנה האימונים בפולין ב-10 ביולי.

כפי שפורסם בספורט1 המגן האוסטרי  פלוריאן קליין, אינו מוכן להתגמש בהצעה הכספית שקיבל ולכן במועדון כבר בודקים אופציות אחרות. נראה כי ביקורת חריפה שספג באוסטריה הובילה אותו לוותר על ההרפתקה בישראל. אחד השמות שעלו על הפרק הוא זה של המגן הגנאי, דניאל אופרה. השחקן בן ה-26 יכול לשחק הן בעמדת המגן הימני והן בעמדת המגן השמאלי ומוכר לגיא לוזון מכיוון ששיחק תחתיו בסטנדרד ליאז' שם גם זכה בגביע הבלגי בשנת 2011.

המגן שיחק בחצי העונה האחרונה בלאנס הצרפתית כמושאל ובחיפה יבדקו את האופציה שלו בפגישה עם מוניוס. בעברו גם הופעות בקבוצת הבת של ריאל מדריד ותקופה בפורטו, בשיקטאש ואוגסבורג. מוניוס עצמו אמור להגיע עם רשימת השמות משלו בכדי שחיפה יתחילו במקביל במשאים ומתנים מול אותם שחקנים.


אופרה במדי גאנה, יאייש את עמדת המגן? (AFP)

במקביל במועדון מתכוונים להחתים השבוע את השוער אוהד לויטה,  הבלם דקל קינן והקשר גילי ורמוט. האחרון צפוי להיפגש עם ראשי המועדון ולהאריך את חוזהו בעונה לאחר שהקבוצה הודיעה כי תממש את האופציה עליו לעונה הקרובה ולכן החוזה החדש של ורמוט יהיה לשנתיים.

בנוסף הקבוצה צפויה לקבל החלטה לגבי שחקנים שאינם נמצאים בתוכניות של הצוות המקצועי לעונה הבאה. קבוצות רבות כבר פנו לקבוצה לגבי שחקנים כאלה ואחרים כמו המגן סאן מנחם, הקשר יניב בריק והחלוץ שון וייסמן. בחיפה הבהירו כי בדומה לעונה שעברה אף שחקן לא יושאל בחינם והמחיר עבור ההשאלה יהיה כ-100 אלף שקלים ומכירה כמיליון שקלים.  המגן-קשר רז מאיר קיבל הודעה אתמול מאנשי חיפה להגיע לפתיחת האימונים והוא צפוי להיות חלק מהסגל בעונה הבאה.

בנושא אחר, לאחר בדיקה של ראשי המועדון התברר שהאצטדיון בסמי עופר יהיה מוכן למשחקי גביע הטוטו כבר מהמחזור הראשון והקבוצה לא תיאלץ לנדוד לנתניה. כמו כן, המאמן איתי מרדכי ימשיך עונה נוספת בקבוצה הנוער לאחר שהעונה זכה עם הקבוצה באליפות המדינה.


נשאר ירוק, ורמוט (ערן לוף)

בתוך כך, בספרד דווח הערב (שלישי) שחטאפה כבר סימנה מחליף לטוני מוניוס ופנתה למנהלה המקצועי של אתלטיקו מדריד, חוסה לואיס פרס קאמינרו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי