בן צעירי חתם במכבי נתניה לעונה אחת עם אופציה

בן צעירי
בן צעירי | אתר רשמי

המגן יצטרף לעולה החדשה עד סיום 17/18, כשלמועדון אופציה ל-3 שנים נוספות. צעירי: "שמח להצטרף למועדון גדול עם קהל מרגש, מודה לאוהדי בני יהודה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה השלימה הבוקר את ההחתמה הרביעית שלה לקיץ הנוכחי מאז חזרה לליגת העל, כשצירפה לשורותיה את המגן השמאלי של בני יהודה, בן צעירי. צעירי מצטרף לגיא גרוס,עדן שרם ודני עמוס.

צעירי בן ה-25, חתם בשורות היהלומים לעונה הקרובה, כאשר בסוף העונה לנתניה סעיף רכישה של 350 אלף שקלים מבני יהודה, ובכך נמנע המגן השמאלי מהגעה לבוררות עם הקבוצה בה גדל. בשבועות האחרונים ניהלו שתי הקבוצות משא ומתן בתיווכו של סוכנו של צעירי, גלעד קצב. 

במדי הזהובים שיחק שש עונות בבוגרים, כאשר רק לפני כשבועיים זכה להניף את גביע המדינה הראשון שלו. צעירי אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למכבי נתניה המתחדשת בהנהגתם של סלובו ושי. מדובר במועדון גדול עם קהל אוהדים מרגש."

 

השחקן אף כתב בפייסבוק: "לפני הכל אני רוצה להודות לקהל הכתום שתמך בי ברגעים הטובים והקשים, תמיד תהיה לי פינה חמה בלב לבני יהודה הבית בו גדלתי. היום אתחיל אתגר חדש שיהיה לנו המון בהצלחה". כפי שכבר פורסם, במועדון עדיין רוצים לצרף את עדי קונסטנטינוס, כאשר הקשר מתקרב לנתניה, אולם נכון לרגע זה אין סיכום בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי