אלון חרזי יפוצה ב-15,000 שקלים על ידי אוהד הפועל עכו

אלון חרזי
אלון חרזי | צילום: עדי אבישי

מי ששימש בעבר כמנהל המקצועי וכמאמן הקבוצה הצפונית, יזכה גם להתנצלות פומבית על ידי אוהד שביקר אותו בחריפות ופגע בו באמצעות סטטוס בפייסבוק

(גודל טקסט)

אלון חרזי יפוצה ב-15,000 שקלים ובהתנצלות על ידי אוהד הפועל עכו, אותו הוא תבע לפני כשנתיים זכר לעימות בין הצדדים כאשר שחקן העבר היה מאמן הקבוצה.

חרזי התעמת עם מספר אוהדים והחליט לתבוע אחד מהם בגין פגיעה בשמו הטוב, והבוקר (רביעי) פסק בית בית משפט השלום בחיפה כי האוהד, בנוסף לתשלום על סך 15,000 שקלים, יפרסם הודעת התנצלות בעמוד הפייסבוק "נפוליאונים" של הפועל עכו עם הנוסח הבא: "שלום לכל חברי הקבוצה, רציתי לספר לכם ולהבהיר, בעקבות פרסומים שפרסמתי בקבוצה זו, כי אני מתנצל בפני אלון חרזי ואם נגרמת לו פגיעה כלשהי כתוצאה מהפרסומים והסטטוסים שרשמתי. הבהרתי לאלון שכל מה שפרסמתי היה מתוך אהבת המועדון ולא חלילה מתוך כוונה להרע לו ואני מצר באם הפרסומים פגעו בו. אני מאחל לאלון הצלחה בהמשך דרכו המקצועית ומודה לו על התקופה שהשקיע במועדון שלנו".

בתגובה לפסק הדין אמר חרזי: "אנשים צריכים לדעת שעל כל פרסום שמכוון לפגיעה אישית בפייסבוק שחורגת מביקורת מקצועית הם אחראים ומי שטועה בכתיבת אותה ביקורת ונכנס לפסים אישיים והאשמות חמורות צריך לדעת שהוא עלול לשלם את המחיר. אין בי שום שמחה לאיד".

כזכור, ב-2013 מונה אלון חרזי למנהל המקצועי של הפועל עכו וכעבור שנה אף קודם לעמדת המאמן, אלא שבינואר 2015 הוא סיים את תפקידו בצפון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי