בהפועל חיפה בודקים את אופציית רן קדוש

רן קדוש
רן קדוש | עד אבישי

האדומים מתלבטים אם לצרף זר או ישראלי, ובנוסף לאריאל הרוש גם שוער הפועל כפר סבא בעונה האחרונה עלה על הפרק. סירושטיין הוצע אבל לא יגיע. כץ יחליט לגבי רואש

(גודל טקסט)

 ראשי הפועל חיפה והמאמן ניר קלינגר שיחזור מחופשתו בקרוב צפויים לעלות את ההכנות לקראת העונה הבאה וכבר בשבוע הבא אמורים לקבל החלטות לגבי שחקנים שונים מהעונה האחרונה ולדון במועמדים שהוצעו לקבוצה לאחרונה לקראת העונה הבאה.

בין השאר במועדון מתכוונים להחתים שוער נוסף ובלם, כאשר בעמדת השוער בהפועל חיפה טרם קיבלו החלטה אם הכוונה היא להביא שוער ישראלי או זר. בימים האחרונים צפה קלינגר במספר שוערים זרים, אך לא התרשם יתר על המידה מאף אחד מהם.

במועדון עוקבים אחר התפתחויות בגזרתו של אריאל הרוש שצפוי לקבל החלטה לגבי עתידו בימים הקרובים. גם האופציה של שוער הפועל כפר סבא מהעונה האחרונה רן קדוש עלתה על שולחן הדיונים בחיפה.

בעמדת הבלם מחפשים בקבוצה בלם זר שישחק לצדו של ניסו קפילוטו. במידה ויגיע בלם זר יצטרכו בחיפה לקבל החלטה לגבי אושרי רואש. כפי שפורסם השבוע בספורט1, רואש מוערך מאוד על ידי הבעלים יואב כץ והוא יהיה זה שיקבל החלטה לגבי הבלם לאחר שיחה מול נציגיו של השחקן. "בכל קבוצה צריכים שיהיו לפחות שלושה או ארבעה בלמים טובים ויש לנו מקום לרואש. אם רואש עצמו יקבל החלטה לעזוב, זאת תהיה ההחלטה הבלעדית שלו", אמרו בחיפה. בהפועל עכו עוקבים אחר השחקן. אתמול גם הוצע לקבוצה בלם מועדון ספורט אשדוד, מיקי סירושטיין, אבל בחיפה שללו את האפשרות לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי