אבו עביד חתם בקריית שמונה, בני יהודה פנתה לבלם זר

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | מסך

שנה אחת אחרי שחתם במכבי חיפה, עבר המגן לקבוצתו של חיים סילבס. וגם: סבירסקי יאמן את סכנין, אבוקסיס פנה לבלם קרואטי, אז'ובל זוכה לביקוש בלאומית וזגורי על סף מעבר לרעננה

(גודל טקסט)
 כמו בעולם גם הקבוצות בישראל כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות.


רשמי

*מועדון ספורט אשדוד סיכם עם הבלם הברזילאי פבריסיו סילבה וכמו כן צירף את את השוער ירדן קרישטול. לידיעה המלאה


*בני סכנין הודיעה רשמית על מינויו של המאמן הברזילאי-יהודי ז'אירו סבירסקי בן ה-49 לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. לידיעה המלאה. (מיכאל וייסרמן)



סבירסקי (שני מימין) מוצג כמאמן סכנין (דוברות המועדון)


*איאד אבו עביד הצטרף לעירוני קריית שמונה לאחר שהגיע עם מכבי חיפה להבנות על שחרורו מהחוזה אחרי עונה אחת בלבד. לידיעה המלאה. (מיכאל וייסרמן)


 

שמח להודיע רשמית על ההצטרפות למועדון הכדורגל הפועל קרית שמונה ⚪️, בהזדמנות זו ארצה להגיד תודה למכבי חיפה ! #كريات_شمونة #הפועל_קרית_שמונה #new_challenges #new_home #يا_رب_توفيقك #شكرا

A post shared by Eyad Abu-Abiedإياد أبو عبيد (@eyadab5) on



*הפועל רעננה הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של שחקן הקבוצה מוחמד שכר עד שנת 2021, והחתימה את החלוץ הצעיר רועי לוי מקבוצת הנוער של הפועל כפר סבא. לידיעה המלאה(אשר גולדברג)

*המגן שמוליק מלול חתם בהפועל רמת גן. בעונה שעברה שיחק במכבי פתח תקווה וכמו כן שיחק בבית"ר ירושלים ובהפועל עכו.

שמועות
*עמרי אלטמן יחתום במכבי חיפה בימים הקרובים. מוניוס ולוזון נפגשו בספרד לגבי צירוף זרים לעונה הבאה, ומחכים להתפתחויות לגבי עמרי בן הרוש ושלומי אזולאי הקשר. גילי ורמוט ואוהד לויטה יאריכו חוזה בשבוע הבאה, חבשי וזנטי יזומנו לפתיחת האימונים. לידיעה המלאה. (מיכאל וייסרמן)


* בית"ר ירושלים לא מוותרת על עומרי אלטמן, גם יובל שפונגין עדיין על הפרק. הפועל אשקלון מעוניינת לקבל בהשאלה את אבישי כהן. לידיעה המלאה. (נדב צרפתי)


*בני יהודה במגעים עם הבלם הקרואטי אדם סושאץ (28), ששיחק בשנתיים האחרוbות בארצבירגה אווה מהליגה השנייה בגרמניה. בעברו שיחק סושאץ בווראז'דין, רייקה ופומוראץ בקרואטיה, דינמו דרזדן בגרמניה ו-ווינר נוישטאט האוסטרית. לסושאץ 10 הופעות בנבחרת הנוער של ארצו. לידיעה המלאה. (אשר גולדברג)
 


סושאץ. בעונה הבאה אצל אבוקסיס? (Gettyimages)


*בן רייכרט ימריא לבלגיה ביחד עם סוכנו דודו דהאן ויעזוב את הפועל תל אביב. האדומים מעריכים שהוא יחתום אצל אחת מבין גנט, מכלן ומוסקרון. לידיעה המלאה. (אשר גולדברג)


*ישראל זגורי נמצא על סף סיכום בהפועל רעננה. הקשר שעזב את בית"ר ירושלים צפוי להחליף את יובל שבתאי. לידיעה המלאה(אשר גולדברג)


*בן אז'ובל
, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון, מחזיק בהצעות ממכבי הרצליה ומהפועל ראשון לציון. (אשר גולדברג)


*הפועל חיפה טרם מצאה שוער לעונה הבאה. נכון לרגע זה המועמדים המובילים, אם לא יצרפו זר, הם אריאל הרוש ורן קדוש.לידיעה המלאה. (מיכאל וייסרמן)


* קשר הפועל עפולה שלומי חנוכה סיכם בהפועל פתח תקווה. (מיכאל וייסרמן)


*המגן שמואל שיימן פנה לאנשי הפועל חיפה וביקש לעזוב את הקבוצה. שיימן הסביר את הבעיות האישיות כסיבה לעזיבה למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת אצל האדומים. השחקן אף סיפר על מספר הצעות בליגה ההולנדית אך בחיפה שללו על סף את העזיבה. (מיכאל וייסרמן)








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי