רשמית: איאד אבו עביד מצטרף לקריית שמונה

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | מסך

השחקן שסומן על ידי חיים סילבס יהיה הרכש הראשון של הקבוצה הצפונית לאחר ששוחרר ממכבי חיפה. רק אישור פורמלי חסר להשלמת העסקה

(גודל טקסט)
כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מגן מכבי חיפה איאד אבו עביד עוזב את מכבי חיפה ומצטרף לעירוני קריית שמונה, כשלהשלמת העסקה נותר רק האישור הפורמלי לשחרורו.


הבוקר קיבל השחקן שחרור מהירוקים ויצטרף לקבוצה של חיים סילבס ואיזי שרצקי. מיד עם הגעתו של סילבס לקריית שמונה סימן המאמן את אבו עביד כרכש הישראלי הראשון, שהיום הפך לרשמי. המאמן מעריך את יכולתיו של השחקן שיכול לשחק הן בעמדת הבלם והן בעמדת המגן.

 

שמח להודיע רשמית על ההצטרפות למועדון הכדורגל הפועל קרית שמונה ⚪️, בהזדמנות זו ארצה להגיד תודה למכבי חיפה ! #كريات_شمونة #הפועל_קרית_שמונה #new_challenges #new_home #يا_رب_توفيقك #شكرا

A post shared by Eyad Abu-Abiedإياد أبو عبيد (@eyadab5) on



בתוך כך, כפי שפורסם בספורט1, בקריית שמונה הודיעו לחלוץ הברזילאי מאוריסיו כי הוא לא בתכניות ורשאי לחפש קבוצה. מועדון ספורט אשדוד והפועל עכו הביעו עניין בשחקן.


בקריית שמונה הבהירו בבוקר כי לא נעשתה פנייה רשמית לשבתאי ואם ראשי המועדון היו רוצים בו, הוא היה חותם בקבוצה. גורם במועדון אמר: "כל שחקן שאיזי ירצה בו ישחק אצלנו. אין אף שחקן שיעדיף את פתח תקווה על קריית שמונה. שבתאי רצה לבוא בעצמו, אבל איזי לא רצה אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי