בן חיים סיכם במכבי ת"א לעונה, יחתום לאחר שיחזור מחופשה

בן חיים. התראיין לקראת המשחק
בן חיים. התראיין לקראת המשחק | צילום: ערן לוף

הבלם הוותיק הגיע לסיכום על תנאיו וימשיך עוד עונה בצהוב עם אופציה לעונה נוספת. אצילי ודוידזאדה צפויים להצטרף לאחר מינויו של קרויף למאמן. סקאריונה מתקשה למצוא קבוצה

(גודל טקסט)
במכבי תל אביב עדיין ממתינים להודעה הרשמית של הבעלים מיץ' גולדהאר על השינוי המקצועי בקבוצה, עזיבת המאמן ליטו וידיגל והצוות שלו ושינוי מהותי בו יעמוד ג'ורדי קרויף בראש צוות אימון חדש כששמו של מאמן בית"ר ת"א/רמלה עמיר תורג'מן מועמד להצטרף לצדו.


בינתיים הצהובים הגיעו לסיכום עם הבלם טל בן חיים על חוזה חדש לעונה אחת עם אופציה של המועדון לעונה נוספת. בן חיים הוא השחקן השני שממשיך בקבוצה לאחר שקרויף מימש את האופציה על המגן הימני יובל שפונגין.




החוזה החדש עם בן חיים אמור היה להיחתם כבר מחר, (ראשון) אך העניין נדחה בשל השתתפותו של הבלם בנבחרת ישראל לקראת המשחק מחר נגד נבחרת אלבניה. מיד לאחר המשחק ימריא בן חיים לחופשה פרטית עם משפחתו ביוון והחתימה תהיה לאחר שובו כשכל הפרטים כאמור, כבר נסגרו. הבלם הוותיק שהיה אמור לטוס לחופשה בארצות הברית ביטל אותה בשל הזימון לנבחרת.



קרויף. החתמות נוספות צפויות אחרי המינוי הרשמי (ערן לוף)


כעת בקבוצה ממתינים לנחיתה של קרויף בישראל כדי שיפגש עם יוסי בניון וישמע את התשובה של החלוץ ברק יצחקי להצעה שקיבל, כמו גם לפגישות שיובילו לחתימות בקבוצה של עומר אצילי ואופיר דוידזאדה.


בתוך כך, על פי דיווח בטורקיה, אוסקר סקאריונה היה מועמד לגוזטפה מהליגה המקומית. מועמדותו של הקשר נפלה, לאחר שהטורקים סיכמו עם אנדרה קסטרו הפורטוגלי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי