מאור קנדיל סיכם לשלוש שנים נוספות בבני יהודה, יחזקאל יגיע?

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | צילום: דני מרון

הכתומים יחלו בהכנות לעונה ביום שלישי, המגן סיכם את תנאיו וימשיך אצל יוסי אבוקסיס. חלוץ מכבי תל אביב עשוי להגיע בהשאלה, מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן במו"מ מתקדם

(גודל טקסט)
 ביום שלישי הקרוב תפתח בני יהודה את אימוניה לעונת 2017/8, תחת המאמן יוסי אבוקסיס ששב לקדנציה שלישית כמאמן הקבוצה. הקבוצה כידוע תשחק העונה במוקדמות הליגה האירופית, תחל את העונה בסיבוב המוקדמות השני באמצע חודש יולי בזכות זכייתה בגביע המדינה, ובקבוצה מקווים להתחזק עד המשחק הראשון ככל שניתן. בשלב זה עדכן אבוקסיס את ראשי המועדון כי הוא לא הצליח לאתר שחקנים איכותיים ישראליים שיכולים להגיע ללא תמורה והוא ממתין לחזרתו ארצה של מנג'ר מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, בתקווה לצרף בהשאלה מספר מצעירי המועדון.


מבין כל צעירי מכבי תל אביב בהם מעוניין אבוקסיס, השם המועדף על הכתומים הוא שגיב יחזקאל, החלוץ שנרכש בקיץ שעבר עבור כ-750 אלף יורו. אבוקסיס מקווה שהצהובים יאפשרו לו להשביח את השחקן, כמו גם את דור ג'אן, אליאל פרץ ודור פרץ. בקבוצה ישמחו אם גם יונתן כהן ושון גולדברג יישארו עונה נוספת, אולם ספק אם מכבי תל אביב תשאיל אותם לבני יהודה גם העונה. לגולדברג, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הצעה מציריך השווייצרית. במקביל, המגן מאור קנדיל שהיה במשא ומתן סיכם לשלוש שנים נוספות במועדון וימשיך לשחק בשורותיו.




תורג'מן. בבני יהודה מעריכים שהוא יחתום (דני מרון)


שחקן שנמצא במו"מ מתקדם בתקווה שיחתום בימים הקרובים הוא מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן, שצפוי להחליף את גולדברג שכאמור שב למכבי תל אביב מעונת השאלה ורוצה לצאת לחו"ל. נאור פסר היה המועמד המוביל לתפקיד, אולם הוא העדיף להישאר במכבי פתח תקווה.


הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ' יגיע לפתיחת האימונים על אף שקיבל הודעה כי הוא לא בתכניות המקצועיות של המועדון, אלא שהוא הבהיר כי נותרו לו שנתיים נוספות בחוזה וכי הוא מתכוון לכבד את הזמן שנותר.



קנדיל, נשאר בשכונה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי