הפועל חיפה הבהירה: לא נשחרר את שיימן בחינם

שמואל שיימן
שמואל שיימן | צילום: ערון לוף

בכרמל מסרבים לאפשר למגן לעזוב ללא תמורה, על אף בקשתו עקב סיבות אישיות: "אין לנו כל כוונה להשאיל אותו. שידאג שישלמו עליו". יניב בריק על הכוונת למקרה שדור פרץ לא יישאר

(גודל טקסט)

 בהפועל חיפה מתכוונים להעלות הילוך השבוע בכל הקשור לבניית סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. במועדון מקווים להחתים השבוע לפחות שחקן רכש חדש אחד ובמקביל להחתים רשמית את השחקנים שכבר סיכמו את תנאיהם, כמו השוער רובי לבקוביץ', הבלם ניסו קפילוטו והמגן חיים מגרלשווילי.

במועדון ממשיכים להכחיש את עזיבתו של המגן שמואל שיימן, שפנה בסוף השבוע האחרון לראשי המועדון וביקש לעזוב את הקבוצה מיידית בגלל סיבות אישיות. "יש לו חוזה ואם הוא לא רוצה להיות כאן שידאג שישלמו עליו דמי העברה. אין לנו כל כוונה להשאיל אותו", אמרו במועדון.

בנוסף, ראשי הקבוצה והמאמן ניר קלינגר ישוחחו בימים הקרובים עם ג'ורדי קרויף במטרה לאשר את אופציית הקשר דור פרץ לעונה נוספת. במידה שהצהובים ירצו להשאירו, בהפועל חיפה כבר עובדים על אלטרנטיבה נוספת והיא הקשר יניב בריק. בריק, שאינו נמצא בתכניות של גיא לוזון לעונה הבאה מחוזר גם על ידי הפועל עכו ומכבי נתניה, אך בהפועל חיפה טוענים כי במידה שהקבוצה תיקח החלטה סופית כי היא רוצה את השחקן, הוא יסכים להישאר בכרמל. גם ג'ייקוב נג'וקו מעירוני קריית שמונה ומאוויס צ'יבוטה השייך למכבי תל אביב מועמדים לקבוצה, אך טרם התקבלה תשובה מקבוצותיהם.


בריק. לא בתכניות של הירוקים לעונה (דני מרון)


החלטה נוספת שצריכים לקבל השבוע בהפועל חיפה היא לגבי עתידו של הברזילאי אדילסון בהייה. על פי החוזה בין הצדדים אם חיפה תממש את האופציה על השחקן אז הוא צפוי להשתדרג כלכלית ובשלב זה טרם התקבלה החלטה בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי