ק"ש במשא ומתן עם דיון מאלון, עאבד ומזרחי עשויים להישאר

דיון מאלון
דיון מאלון | צילום : GettyImages

המגן הסורינמי הרשים ועשוי להצטרף. הקפטן שוקל להישאר, החלוץ מחכה לתשובות ממכבי חיפה. שר הבינוי והשיכון החליט לאשר את התקציב לשיפוץ האצטדיון

(גודל טקסט)

המגן דיון מאלון במשא ומתן עם עירוני קריית שמונה. המגן ההולנדי בן ה-28 סיים לאחרונה חוזה בקבוצה ההולנדית דן האג וצפוי לעבור בהעברה חופשית לקבוצה הצפונית של איזי שרצקי וחיים סילבס. מאלון יכול לשחק גם כקשר וכבלם והרשים את ראשי קריית שמונה שפתחו עמו במשא ומתן. השחקן רשם 129 הופעות ליגה במדי דן האג בחמש השנים האחרונות.


אם מאלון אכן יגיע לקבוצה אז החלוץ גייקוב נג'וקו יקבל הודעה על שחרורו ובקריית שמונה כבר הציעו את השחקן להפועל חיפה. החלוץ הברזילאי, מאוריסיו, כבר קיבל הודעה על שחרורו ומועדון ספורט אשדוד והפועל עכו כבר הביעו עניין בשחקן.



החלוץ אחמד עאבד שככל הנראה ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 לפני שבועיים החלוץ הבין כי אינו זוכה להצעה משודרגת יותר מההצעה של קריית שמונה ושוקל להישאר במועדון מהצפון. הבעלים איזי שרצקי ייפגש עם החלוץ בימים הקרובים ויציע לו חוזה חדש. בצוות המקצועי שמחו לקבל את ההודעה על חזרתו הצפויה של החלוץ.


 

שחקן נוסף שעשוי להיות חלק מהסגל הוא אופיר מזרחי. החלוץ, שהושאל בעונה האחרונה בלוגאנו השווייצרית, חוזר לקריית שמונה. בשבועות האחרונים עלה שמו של השחקן כמועמד להצטרף למכבי חיפה, אך הירוקים טרם קיבלו החלטה בנושא. לא מן הנמנע שהשחקן יחזור לקריית שמונה ויהיה חלק מהסגל שלה בעונה הקרובה.

 

במועדון קיבלו בשורה משמחת לגבי האצטדיון הביתי בעונה הבאה. שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, החליט לאשר את התקציב לשיפוץ את האצטדיון על פי הקריטריונים של המנהלת וכבר בימים הקרובים יתחילו העבודות במגרש במטרה לסיימן עד פתיחת העונה.


אופיר מזרחי. מחכה למכבי חיפה (דני מרון)
אופיר מזרחי. מחכה למכבי חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי