בוטלה הפגישה בין אוחנה ללה פמיליה, ז'אורז'יניו ערך אימון ראשון

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

נציג הבעלים ונציגי הארגון היו אמורים לדון בדרכים לשיתוף פעולה. אלבז מתרחק ולא מחכה לבית"ר

(גודל טקסט)
הפגישה שהייתה אמורה להיערך היום (ראשון בין נציג הבעלים אלי אוחנה לנציגי '"לה פמיליה" בוטלה ברגע האחרון עקב חילוקי דעות פנימיים בתוך ארגון האוהדים. אוחנה הצהיר בשבוע שעבר כשהוצג בבית"ר כי הדרישות שלו הן ברורות ופשוטות – אלימות וגזענות מחוץ ליציעים של בית"ר. כמו כן התייחס נציג הבעלים לנושא של שחקן ערבי בקבוצה: "מעולם לא פסלנו אדם בגלל מוצאו וזה גם לא יקרה".


ז'אורז'יניו, הרכש הנוצץ עד כה העונה של בית"ר ירושלים, ערך אחה"צ אימון בכורה במדי קבוצתו החדשה. הברזילאי שהה בחופשת מולדת וקיבל את האישור להצטרף באיחור להכנות לקראת העונה הבאה, שהחלו ביום רביעי האחרון.


בקבוצה עדיין ממתינים לחיזוק נוסף בעמדות הבלם, קשר וחלוץ. הפועל חיפה דורשת סכום של חצי מיליון שקל על אלי אלבז ובית"ר לא מוכנה לשלם סכום כזה על חלוץ בן ה-25. הצדדים כבר היו קרובים לסגור את הפערים, אבל התקררו ואלבז החליט שלא לחכות לבית"ר. אם תגיע אליו הצעה אחרת שתתאים לו הוא יבחר בה.


ז'אורז'יניו. הגיע מחופשת מולדת (דני מרון)


 

סקאוט הפועל תל אביב בשנים האחרונות ניר אפרתי, עזב את האדומים והצטרף לקבוצה של שרון מימר. מדובר בשינוי נוסף אחרי עזיבתו של מאמן השוערים גיא סולומון והגעתו של עמי גניש במקומו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי