העברות: תמאש חתם בהפועל חיפה, סומא הצטרף למכבי פ"ת

גבריאל תאמאש
גבריאל תאמאש | Gettimages

רכש מרשים לקבוצות של ניר קלינגר וקובי רפואה, ציון צמח בבית"ר. וגם: בורחל מועמד להגיע לכרמל במקום שמואל שיימן והקשר הארגנטינאי שאמור להצטרף לרעננה

(גודל טקסט)
כמו בעולם, גם הקבוצות בישראל כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות.


רשמי 
*פרסום ראשון: רשאר סומא חתם במכבי פתח תקוווה הקשר הגינאי בן ה-30 שיחק בעונה שעברה באמיין ועלה איתה לליגה הבכירה בצרפת. לחצו כאן לפרטים המלאים. 


עמיר תורג'מן ימשיך בבית"ר תל אביב רמלה גם בעונה הקרובה. עוזר מאמן הנבחרת, כידוע, סרב לפני מספר שבועות להצעה מבני סכנין והוזכר כמועמד להצטרף לצוות האימון של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב. תורג'מן סיכם כבר בשבוע שעבר על הארכת חוזהו, אך רק לאחר סיום משחקי נבחרת ישראל, חוזהו הוארך לעונה אחת באופן רשמי.


*רכש מרשים לאדומים. הבלם הרומני הוותיק גבריאל תמאשחתם לעונה בהפועל חיפה. לאקס ווטפורד 65 הופעות בנבחרת רומניה ועבר עשיר בכדורגל הרומני. אשתקד שיחק בסטיאווה בוקרשט. גם הקשר הישאם כיוואן ממשיך לעוד עונה במועדון באופן רשמי.


*הקשר ציון צמח חתם בבית"ר ירושלים לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. הוא כבש שמונה שערים בהפועל עכו בעונה שעברה בלאומית (נדב צרפתי)


* עמית כהן
, שחקן הבית של הפועל רעננה חתם על חוזה ל-5 שנים באמצעות סוכנו ניר קרין. השחקן שגדל ושיחק בנוער של המועדון מהשרון, משחק כקשר ומגן שמאל והיה אחד ממצטייני העונה בנוער השנה שזכה בגביע. השחקן יהיה העונה חריג גיל (יעקב זיו)



עמית כהן. (אתר רשמי)


*הקשר הארגנטיני דייגו ניקולייבסקי שוחרר ממכבי הרצליה ושב למולדתו. (אשר גולדברג)


*החלוץ גיל יצחק שגדל בבני יהודה וכבש אשתקד 11 שערי ליגה במכבי שעריים חתם בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.


מועמדים
* עבודה רבה בהפועל חיפה. שמואל שיימן רוצה לעזוב, דניאל בורחל מעכו מועמד להחליפו. יואב כץ הציע למכבי ת"א לרכוש את כרטיסו של דור פרץ. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


* יוסי בניון לא קיבל הצעה חדשה ממכבי ת"א ועשוי לעזוב. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)

*אחמד עאבד ימשיך בעירוני קריית שמונה גם בעונה הבאה. המגן/קשר ההולנדי דיון מאלון אמור לסגור את מצבת הזרים. מאוריסיו ונג'וקו ישוחררו. 


* שוער המשנה של בני סכנין, אסף רז, עזב את הקבוצה ומועמד להצטרף לעירוני רמת השרון (מיכאל וייסרמן)

* הקשר הארגנטינאי אלחנדרו ברברו על סף סיכום בהפועל רעננה. לידיעה המלאה עליה פורסם לראשונה בספורט1 (תומר חבז)


אלחנדרו ברברו. בדרך לרעננה (טוויטר)
אלחנדרו ברברו. בדרך לרעננה (טוויטר)


* שלומי אזולאי הקשר מתרחק ממכבי חיפה. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

 

 *חלוץ הפועל נצרת עילית, ג'ורג' אמסיס, על הכוונת של הפועל רמת גן (מיכאל וייסרמן)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי