סיכויים קלושים שאזולאי יגיע לחיפה, אולטימטום לבן הרוש

אזולאי. לא מרוצה ממעמדו
אזולאי. לא מרוצה ממעמדו | צילום: ערן לוף

מחירו הגבוה של הקשר מרחיק אותו מהכרמל, הירוקים הגישו הצעה אחרונה למגן. לא ברור אם שון וייסמן יהיה בסגל בעונה הבאה

(גודל טקסט)
במכבי חיפה ממשיכים בחיפוש אחר חיזוק שחקנים ישראליים. במועדון מקווים כי כבר בימים הקרובים תתקבל ההחלטה לגבי המגן עומרי בן הרוש. הירוקים העבירו לשחקן הצעה משודרגת שמבחינתם היא ההצעה האחרונה ואם השחקן יחליט לא לקבל את ההצעה, יימשך החיפוש אחר מגן זר.

 

אגב במקרה זה גוברים הסיכויים כי שי בן דוד יישאר בקבוצה ויתופקד בעיקר כמגן שמאלי. בנוסף גם הקשר עומרי אלטמן צפוי לקבל הודעה להגיע למשרדי ההנהלה בכדי להחתים אותו בקבוצה. אלטמן אומנם ירד עם הפועל תל אביב לליגה הלאומית, אך הרשים גם את המנהל הספורטיבי טוני מוניוס שנתן אור ירוק להחתימו.


 

מי שככל הנראה לא יגיע למכבי חיפה הוא הקשר שלומי אזולאי. השחקן ששייך למכבי תל אביב והושאל בעונה האחרונה לעירוני קריית שמונה, מעוניין להגיע לחיפה, אבל מחיר כרטיסו – כחצי מיליון יורו – ככל הנראה יגרום לביטול העסקה. גורם במועדון התייחס לאפשרות הגעתו של אזולאי: "הסיכויים של שלומי אזולאי נמוכים בעיקר בגלל הדרישות של מכבי תל אביב. אם הם ילכו לקראתנו יהיה אפשר להיכנס למשא ומתן רציני".

 

בקבוצה התרשמו מהחלוץ שון וייסמן, שהושאל בעונה האחרונה למכבי נתניה ולמרות פציעה בתחילת העונה כבש 12 שערים והיה בין הבולטים בעלייה של הצהובים בליגת העל, וזימנו אותו לפתיחת האימונים מתוך מחשבה שהשחקן אף ייצא עם הקבוצה למחנה אימונים בפולין ב-10 ביולי. למרות זאת לא ברור אם השחקן ילבש ירוק גם במהלך העונה והמנהל הספורטיבי צפוי לקבל את ההחלטה בנושא בצוותא עם הצוות המקצועי. הספרדי צפוי להגיע לישראל בסיום העונה של הליגה הספרדית השנייה ביחד עם עוזרו האישי ויצפה באימוני פתיחה.


עומרי בן הרוש. אולטימטום (עדי אבישי)
עומרי בן הרוש. אולטימטום (עדי אבישי)


גילי ורמוט, דקל קינן ואוהד לויטה יחתמו בימים הקרובים על חוזים חדשים בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי