אחמד עאבד ימשיך בקריית שמונה לפחות עוד עונה

אחמד עאבד
אחמד עאבד | ערן לוף

החלוץ ונציגו נפגשו עם איזי שרצקי וקיבלו הצעה לשדרוג בשכר, מה שישאיר אותו במועדון בעונה הקרובה. מאלון ההולנדי מתקרב, ברוסו עשוי להישאר

(גודל טקסט)

חלוץ עירוני קריית שמונה, אחמד עאבד, ימשיך עונה נוספת בקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, במועדון החליטו לשנות את ההחלטה לגבי החלוץ והציעו לו להישאר בקבוצה.

לקראת סיום העונה האחרונה ההרגשה גם מצדו של החלוץ וגם מצדו של הבעלים איזי שרצקי הייתה כי הצדדים הגיעו למיצוי וכדאי לחלוץ לחפש קבוצה אחרת. מכבי פתח תקווה ומ.ס אשדוד התעניינו בחלוץ, אך ההצעות היו נמוכות מהחוזה בקריית שמונה. במקביל המאמן  חיים סילבס שוחח עם החלוץ והבהיר לו כי הוא מעריך אותו מקצועית והיה שמח להשאירו במועדון.

היום עאבד ונציגו שרבל ג'ובראן נפגשו עם שרצקי והצדדים החליטו כי החלוץ ישחק בעונה הבאה באצבע הגליל. בנוסף שרצקי הציע לשחקן חוזה לעונה נוספת מעבר לעונה הבאה, אך החלוץ ביקש זמן לחשוב על ההצעה. "אחמד מרגיש בק"ש כמו בבית וכאשר איזי שדרג לו את השכר זה הראה לו כי בונים עליו והוא החליט להישאר במלוא הכוח", אמרו בסביבתו של החלוץ.


מאוריסיו, מחפשים לו בית חדש (אודי ציטיאט)

במקביל בקריית שמונה בודקים את האופציות להיפרד מהחלוץ הברזילאי מאוריסיו. במועדון החליטו שהשחקן לא ימשיך בעונה הבאה אך טרם נמצאה לו קבוצה חדשה והקבוצות שגיששו לגביו הן אשדוד, הפועל עכו ובני סכנין.  גם ג'ייקוב נג'וקו יושאל וכבר הוצע להפועל חיפה. 

בקריית שמונה מקווים לסגור את מצבת הזרים עם צירופו של ההולנדי דיון מאלון (28), שיתופקד כקשר אחורי. במצב כזה, דידייה ברוסו ימשיך.הצוות המקצועי מעוניין שגם החלוץ אופיר מזרחי, שחוזר מהשאלה בלוגאנו השוויצרית, יישאר בסגל ולא יימכר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי