פרסום ראשון: בית"ר הצטרפה למירוץ אחרי אנתוני וארן

אנתוני וראן
אנתוני וראן | צילום יח"צ

החלוץ היהודי צרפתי של הפועל ירושלים (22 שערים בשתי העונות האחרוות), שכבר עשה את דרכו לסגור באשקלון, מתקרב לבית וגן במקומו של אלבז שהתרחק

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים והפועל אשקלון מנהלות מאבק על חלוץ הפועל ירושלים בעונה שעברה, בעוד קבוצתו של יובל נעים מוכנה להחתים מידית את החלוץ הצרפתי-יהודי בן 27, הצהובים שחורים מעוניינים לבחון אותו במחנה האימונים שייפתח בהונגריה ביום חמישי.

וארן החל את הקריירה בבאסטיה  אבל לא זכה לרשום הופעה בליגה הצרפתית הראשונה. וארן הגיע ארצה בקיץ 2013 ל-מ.ס אשדוד אבל נכשל (שער אחד בשמונה משחקים) משם עבר למכבי יבנה מהלאומית ומשם לקבוצה של יוסי סאסי בשורותיה כבש 22 שערים בשתי העונות האחרונות.

על וארן מופעל לחץ מצד האשקלונים לסגור עמצם כעת ובקבוצה הדרומית מאמינים שבעונה הבאה הוא ישחק באצטדיון 'סלה'.

יחצ
וארן (משמאל). אשקלון רוצה אותו בלי מבחנים (פייסבוק הפועל ירושלים)

הצרפתי יהודי עלה הראדר של מאמן בית"ר שרון מימר לאחר שאלי אלבז, שיועד לשמש כחלוץ מחליף, התרחק מבית וגן בשל דירשתו של בעלי הפועל חיפה יואב כץ לקבל על החלוץ בן ה-25 דמי השבחה בסך חצי מיליון שקל.

כמו כן, בבית"ר עדיין מחפשים אחר קשר אחורי ובלם. לגבי הקשר מחכה נציג הבעלים אלי אוחנה להתפתחויות בגזרת שלומי אזולאי, ששייך למכבי תל אביב. עד כה החתימה בית"ר שלושה קשרים בעלי אופי התקפי – אמיר עגייב, ז'אורז'יניו וציון צמח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי