ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב: הגיע הזמן לשינוי

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

הצהובים הודיעו על מינוי ההולנדי למאמן, גולדהאר: "העיתוי המתאים". קרויף, שיעזוב את תפקידו כמנג'ר: "נחוש לעמוד בציפיות". מאוחר יותר צייץ: "נחזור חזקים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) באופן רשמי על מינויו של ג'ורדי קרויף למנהל הקבוצה, דקות ספורות לפני שהודיעה למאמן הקודם ליטו וידיגאל ועוזריו על סיום עבודתם בקבוצה.


הבעלים מיץ' גולדהאר אמר: "אני שמח להודיע על מינויו של ג'ורדי קרויף כמאמן החדש של מועדון הכדורגל מכבי תל  אביב. המינוי נכנס לתוקף באופן מיידי. אני יודע כי לג'ורדי יש תחושת אחריות רבה כאחד הנושא את השם קרויף, שם המהווה מילה נרדפת לכל כך הרבה הישגים בכדורגל".




"אני, מרגיש כמוהו שזהו העיתוי המתאים לעשות צעד נוסף זה. כאחד שהיה לו הכבוד להכיר את יוהאן קרויף ולראות כמה גאה היה בבנו, אני משוכנע כי יוהאן היה מתרגש מאוד לראות את ג'ורדי נוטל על עצמו את תפקיד המאמן במועדון עתיר היסטוריה שכזה. אני בטוח שעם תמיכה של כל הארגון והאוהדים שלנו, ג'ורדי יביא לתוצאות ולסגנון משחק העומדים בסטנדרטים להם אני מצפה".

 

קרויף אמר: "אני שמח ונרגש להתמנות למאמן של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. כשאני מתחיל את שנתי השישית  במועדון מי כמוני מודע לציפיות של הבעלים ושל האוהדים. אני נחוש יותר מתמיד לעמוד בציפיות אלה".

 

ההולנדי יוותר על תפקידו כמנהל המקצועי על מנת להתמקד בתפקיד המאמן. בהמשך צפויות הודעות נוספות בנוגע למינויים של עוזרים בצוות האימון, שאחד מהם הוא כאמור דני פיואטוס שנחת בישראל. קרויף בן ה-43 יחל עונה שישית במכבי ת"א וראשונה בחייו כמאמן ראשי. אשתקד, כזכור, הדריך את הצהובים במשך 40 יום כמאמן זמני ונחל הצלחה רבה.


 

This picture is 5 years ago joining MTA as the sport director and I enjoyed every moment of it. From today it's time for a change and take the challenge of being the coach of the team. With everyone in the club and the support of the fans we will be strong. Thanks!!! #unitedwearestrong#yallamaccabi

A post shared by Jordi Cruyff (@jordicruyff) on



מאוחר יותר העלה קרויף תמונה לחשבון הטוויטר מיום חתימתו במכבי ת"א וכתב: "זו תמונה מלפני חמש שנים, כשהצטרפתי למכבי ת"א כמנהל ספורטיבי. נהניתי מכל רגע, אבל הגיע הזמן לשינוי. היום קיבלתי את האתגר של להיות מאמן הקבוצה הבוגרת. עם התמיכה של האוהדים והמועדון, נהיה חזקים יותר. תודה לכולם".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי