שחר: הופתעתי מקרלסן, הוא שוחח עם עיתונאים ושמר על עצמו

שחר
שחר | צילום: ערן לוף

הנשיא בראיון מרתק בעמוד הפייסבוק 'FANSEE': על מוניוס ("רמה אחרת מקרלסן, לא נביא מישהו חדש"), האוהדים ("מי שיהסס יכול לאבד את המקום"), עטר ("אם יתאים לצדדים, אולי תהיה עסקה")

(גודל טקסט)
 בצל ההודעה של טוני מוניוס, בעלי מכבי חיפה יעקב שחר התראיין היום (רביעי) לעמוד הפייסבוק FANSEE וניסה להסביר את המצב במועדון לקראת פתיחת העונה.

 

"מי שרוצה להיות סקפטי, יכול להיות סקפטי", פתח שחר. "אנחנו רוצים לצאת מהאכזבה מהעונה שעברה. העונה עוד לא התחילה אז שלא יכתירו אותה ככישלון".


 


אי ההגעה של מוניוס
: "אני לא יכול להביא מנהל מקצועי חדש שיסתור את כל התוכניות שעשינו. טוני מוניוס יעזור לנו מספרד. אחר כך אולי ניקח יועץ מקצועי חדש. כרגע אני חושב שאם נכניס מישהו חדש זה יפגע בקבוצה. אני מבטיח שכל ההחלטות יהיו שקולות ונבנה קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה. מי שרוצה לחכות עם רכישת המנוי שיחכה, זה זכותו המלאה. לא בהכרח שהמקום שלו יישמר".

 

המנויים: "השנה אנחנו באים לקראת האוהדים עם מחיר הוגן. אם יש מישהו שמהסס, אני מבין אותו. אבל הוא צריך לדעת שזה לא תוכנית כבקשתך. אם רוצים שאני יביא שחקנים במיליונים אצטרך להכפיל את מחירי המנויים. הגדלת התקציב לא מבטיחה הצלחות".

 

על קרלסן ומולנסטיין: "התהליך שלנו לא נכשל, נכשלנו עם אנשי המקצוע שהבאנו. הם לא הביאו את מה שציפינו מהם. עשינו קפיצת מדרגה עם טוני וזה גם עלה הרבה יותר, אבל לצערי זה לא יצא לפועל. הופתעתי מאוד מההתנהלות של קרלסן עם התקשורת. הוא ניסה לשמור על הכנפיים שלו. הוא פתח את הפה לעיתונאים ובאמת לא נכתבה עליו מילה רעה".


טוני מוניוס. תקלה לא צפויה (טוויטר)
טוני מוניוס. תקלה לא צפויה (טוויטר)


הכישלונות
: "לא אביא זרים במאות אלפי יורו. אנחנו רוצים להימנע מטעויות ולא להביא שחקנים במיליון יורו, אחד כזה שהוא לא טוב. התרגלו במכבי חיפה לטוב, הבאתי הרבה אליפויות. אף אחד לא מלאך. יש תקציב גדול, ננסה להביא את השחקנים המתאימים. נתגבר על התקלה ונעמיד קבוצה טובה. אני מקווה שנקבל את התמיכה של האוהדים כמו בעונה שעברה".

 

על דוידזאדה: "אני לא דיברתי עם דוידזאדה ולא עם הסוכן שלו. לא עלו שום סכומים על שולחני. כל מיני סוכנים דוחפים שמות של שחקנים וזה לא נכון".

 

על איינבינדר: "זה עניין של כסף ואני לא הולך להתמודד ולראות למי יש…יותר ארוך. זה לא עניין של רוצים או לא רוצים להגיע אלינו. לא ניתן לשחקנים את כל מה שהם רוצים, לא בבית ספרנו. הסכומים המדוברים לא הגיוניים".


דן איינבינדר. סכומים לא הגיוניים (הפועל ב
דן איינבינדר. סכומים לא הגיוניים (הפועל ב"ש, האתר הרשמי)


התוכנית של מוניוס
: "אנחנו מנסים להמשיך אותה. אשמח שנוכל לגמור עם שחקנים שהוא המליץ. העבודה שעשינו איתו הייתה בהרמוניה מלאה".

 

על אלירן עטר: "מכבי תל אביב לא פנו אלינו. הוא שחקן שלנו והוא שייך למועדון שלנו כל עוד שהוא לא עובר לקבוצה אחרת. אין צורך שאני יגיד משהו בנושא. כשתהיה קבוצה שתרצה שחקן מהסגל שלנו נבדוק את זה. אם זה יהיה כדאי לשני הצדדים, יכול להיות שתהיה עסקה".

 

הסגל: "האופי של השחקנים חשוב מאוד. אנחנו רואים שלשחקנים הצעירים שלנו יש את האופי הדרוש ולכן אנחנו יכולים להיות בטוחים שהקבוצה תיראה אחרת בעונה הקרובה".


אוהדי מכבי חיפה. מי שלא יקנה יאבד את המקום (ערן לוף)
אוהדי מכבי חיפה. מי שלא יקנה יאבד את המקום (ערן לוף)


המטרות
: "המטרה היא להיות יותר טובים מהעונה שעברה. לא דיברתי על שום דבר אחר. לרגע אחד לא חושבים שהאוהדים טועים או מהססים. התפקיד שלנו זה להתגבר על הכל ולראות קבוצה רצה ונלחמת".

 

מערכת היחסים עם מכבי ת"א: "אני לא יודע מאיפה באות השמועות. אני לא יודע על יחסים לא טובים עם קבוצה מסוימת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי