אין התקדמות במו"מ עם מאלון, בק"ש בודקים אופציות נוספות

מאלון
מאלון | AFP

קשר דן האג טרם סגר ובמועדון הצפוני ממתינים, מזרחי צפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה. האוהדים זועמים על העיכוב בשיפוץ האצטדיון

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה רוצים להשלים את הסגל עד פתיחת האימונים בתחילת חודש יולי. במועדון מעוניינים להחתים זר נוסף בעמדת הקשר האחורי כאשר הסורינמי דיון מאלון הוא המועמד העיקרי להצטרף לקבוצה. בשלב זה אין התקדמות במשא ומתן מול השחקן ובמועדון כבר בודקים אופציות נוספות.

במקביל הברזילאי מאוריסיו שכבר קיבל הודעת שחרור, טרם מצא קבוצה וגם החלוץ ג'ייקוב נג'וקו שנמצא על הכוונת של הפועל חיפה צפוי לעזוב. "נבדוק לעומק עד שנחתים את הזר הנוסף", אמרו גורמים במועדון.

בקבוצה עוקבים אחר התפתחויות בגזרתו של אופיר מזרחי שמעוניין לעבור למכבי חיפה אבל טרם התקדם המשא ומתן בין הצדדים. "אנחנו מאמינים שמזרחי יפתח איתנו את העונה וזה חיזוק משמעותי עבורנו. מדובר באחד השחקנים הישראלים הטובים שיש", הוסיפו במועדון.


מזרחי, איפה הוא ישחק? (ערן לוף)

בינתיים בנושא אחר, האוהדים זועמים על העיכוב בתחילת השיפוץ באצטדיון המקומי. שר הבינוי והשיכון אמנם אישר תקציב לשיפוץ האצטדיון על פי הדרישות של המנהלת אבל טרם נפתחו עבודות בנושא. בארגון האוהדים מתכוונים לפתוח בהפגנות רבות הן מול בניין העירייה. במידה והאצטדיון המקומי אינו יהיה מוכן, תשחק קריית שמונה את משחקיה הביתיים באצטדיון בעכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי