מכבי תל אביב מוכנה לשלם חצי מיליון יורו על גיא מלמד

גיא מלמד
גיא מלמד | ערן לוף

ג'ורדי קרויף החל לעבוד עם פויאטוס וצפוי לערוך את הבכורה הלא רשמית כמאמן במחנה האימונים ביום שלישי, משחקו השני ייערך בשבת הבאה. חלוץ מכבי פ"ת עשוי ללבוש צהוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תסיים את ימי המבדקים הרפואיים והפיזיולוגים לקראת היציאה ביום ראשון למחנה האימונים באוסטריה. עידן ג'ורדי קרויף כמאמן יצא לדרך וכל התוכניות המקצועיות שהגיש המאמן האנגולי-פורטוגלי ליטו וידיגאל הושלכו לפח. את אימון הבוקר (חמישי) העביר בצוותא עם ההולנדי, המאמן הספרדי דני פויאטוס שהצטרף ממחלקת הנוער של ריאל מדריד.


ביום ראשון תמריא הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה ולפי הודעת המועדון הסלובקי טרנצ'ין, שבעונה שעברה סיים את הליגה המקומית ביום רביעי, הם יפגשו ביום שלישי את מכבי תל אביב בשעה 15:00 (שעון ישראל) – מה שיהיה משחק הבכורה של ג'ורדי קרויף כמאמן הקבוצה. ארבעה ימים לאחר מכן, ביום שבת (24.6, 18:00 שעון ישראל), תפגוש מכבי תל אביב את ספרטק טרנאבה, שסיימה שישית בליגה הסלובקית בעונה שעברה.

הצהובים סימנו את חלוץ מכבי פתח תקווה גיא מלמד. במכבי תל אביב לא מנהלים משא ומתן ישיר עם המלאבסים בשל נתק בנושא בין שני המועדונים והבהירו לשחקן שייאלץ להביא את הכרטיס כשהם מוכנים לעמוד מאחורי תג המחיר שלו שיעמוד במינימום על 300 אלף יורו כשכל מה שישולם מעל הסכום האמור יתחלק בין השחקן למועדונו. מלמד מבוקש גם במכבי חיפה אך הצהובים מוכנים לשלם חצי מיליון יורו על השחקן במה שעשוי לתת להם מקדמה.


יונתן כהן, בונים עליו (מכבי תל אביב, רשמי)

לצד עזיבתם של גל אלברמן, עומרי בן הרוש והזרים רמון ורובן מיקאל, הצהובים שוקלים את מצבת השחקנים. אוסקר סקאריונה שמחוזר בטורקיה ומרסלו עשויים לעזוב כמו השוער ברק לוי בהשאלה או מכירה.

מנגד, שחקנים שחזרו מהשאלה כמו שון גולדברג ,דור פרץ, שלומי אזולאי ויונתן כהן והרכש מתן בלטקסה ימריאו עם הקבוצה למחנה ולא מן הנמנע שימשיכו בסגל לקראת תחילת העונה. ההחלטה לגבי המשך דרכם במועדון תתקבל לאחר מחנה האימונים. לגבי יונתן כהן, במועדון תולים תקוות רבות בחלוץ שחזר מהשאלה וייתכן ויקבל דקות על חשבון מעמדם של יוסי בניון וברק יצחקי בחלק הקדמי.

בניון עצמו אמור לשוחח טלפונית עם ג'ורדי קרויף ולהודיע לו אם הוא ממשיך לעונה נוספת בהתאם למעמד שהובהר לו בשיחה קודמת ביניהם.מצב דומה יש גם עם ברק יצחקי. "יהיה עומס בכל עמדה אבל זה יאפשר רוטציה. גם זרים יגיעו ורק הרושם שיותירו על ג'ורדי קרויף הוא שיקבע אם ימשיכו", הבהירו גורמים בסביבת המועדון.

דור פרץ, יישאר לאחר המחנה? (מכבי תל אביב, רשמי)

בקבוצה ממתינים לפתרון בסוגיית אופיר דוידזאדה כאשר לאחר שחרורו של גל אלברמן, שרן ייני הקפטן עתיד להיות מוסט שוב לקישור האחורי. כמו כן, החלוץ טל בן חיים אמור לקבל חוזה כספי משודרג ולא יעזוב לאירופה תמורת ויתור על תג המחיר התקף עד סיוף חודש יולי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי