קונסטנטינוס סיכם בנתניה, דראפיץ' עוקב אחרי חלוץ ברזילאי

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

הקשר שגדל במכבי חיפה יצטרף ליהלומים. המאמן המריא לגיאורגיה ויצפה במספר שחקנים בהם לאנדרו מדילה גורי. המו"מ עם מתן אוחיון ודן גלזר תקוע

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה. בימים האחרונים, הגיעה הקבוצה לסיכום סופי עם הקשר עדי קונסטנטינוס, שיחתום בקרוב מאוד על חוזהו בקבוצה לעונה אחת וישלים את המעבר מקבוצתו הפועל ירושלים.

במקביל, המאמן סלובודאן דראפיץ' והמנכ"ל ניב גולדשטיין יטוסו לגיאורגיה, על מנת לצפות במשחקה של קבוצת דלה גורי אותה אימן זיו אריה ויצפו במספר שחקנים פוטנציאלים.  בין השמות נמצאים לאנדרו ריביירה, החלוץ בן ה-22, ששיחק בעבר בארוקה הפורטוגלית, קבוצתו של ליטו וידיגאל לפני שהגיע למכבי תל אביב.

בעניינם של דן גלזר ומתן אוחיון, עדיין אין התקדמות. אוחיון הביע את רצונו כן להגיע לקבוצה מעיר היהלומים, אך למרות שבהתחלה באר שבע אפשרה לו לעבור, כרגע במועדון רוצים לראות אותו מתחיל את האימונים, לפחות עד שתתברר סוגיית בן ביטון.


מתן אוחיון, ילבש צהוב? (דני מרון)

בנוגע לגלזר, בקבוצה מחכים להכרעה מכיוון מכבי ת"א, שצריכה לאשר את ההשאלה. בנתניה צפויים להתעקש על סעיף רכישה בתום העונה, כפי שעשו בעסקת בן צעירי. עד כה החתימה העולה החדשה את גיא גרוס, דני עמוס, בן צעירי ועדן שרם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי