איולפסון לא צפוי להגיע לפתיחת האימונים

הולמר איולפסון
הולמר איולפסון | דני מרון

הבלם האיסלנדי של מכבי חיפה לא מתכנן להתייצב לאימון הבכורה לעונה ביום חמישי, לאחר שהתבקש למצוא קבוצה חדשה. אופציית פלוריאן קליין עדיין קיימת

(גודל טקסט)

ביום חמישי הקרוב מכבי חיפה תערוך את האימון שלה לעונת 2017/8 ובמועדון מאמינים כי המגן עומרי בן הרוש ייטול בו חלק, לאחר שישלים רשמית את הצטרפותו.

בן הרוש, שעזב את מכבי תל אביב אחרי ארבע שנים, צפוי לחתום בימים הקרובים לאחר שכבר סיכם את תנאיו ביום שישי ובהמשך השבוע יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשנתיים הקרובות. הירוקים מקווים כי גם הקשר עומרי אלטמן יגיע לאימון הראשון כשחקן הקבוצה. אמנם השחקן הודיע לראשי המועדון כי הוא מעדיף למצות את האפשרות לעבור לאירופה, זאת לאחר שהמאמן גיא לוזון שוחח איתו וניסה לשכנע אותו להצטרף, אולם אם עד יום שלישי לא יחזור בו הקשר ייפתח מו"מ עם אופיר מזרחי מעירוני קריית שמונה. גורם במכבי חיפה אמר על כך: "ביום חמישי הודענו לאלטמן שיש לו יממה אחת להחליט, השחקן ביקש עוד זמן אבל כבר באותו יום הודענו לו שהמו"מ הסתיים ואיחלנו לו בהצלחה".

ישראלי נוסף שנמצא על הכוונת וימשיכו עמו בשיחות הוא הבלם אדי גוטליב. כפי שפורסם בספורט1 בשבוע שעבר, לוזון שוחח פעם נוספת עם הבלם וניסה לשכנע אותו להצטרף לקבוצה כבר בעונה הקרובה. בגזרת הזרים בחיפה מקווים לסגור את העסקה של המגן האוסטרי פלוריאן קליין. בסוף השבוע התראיין סוכנו של השחקן ואישר כי האופציה של חיפה נמצאת על הפרק.


גוטליב. לוזון מנסה לשכנע (דני מרון)

במקביל בחיפה מקווים לסיים את הסאגה מול הזרים מהעונה האחרונה שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה. הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון שמחזיק בחוזה עתק לשנים הקרובות אינו צפוי להגיע לפתיחת האימונים של הירוקים. איולפסון, שסיים את העונה רק לפני כשבועיים בגלל משחק נבחרת איסלנד, יעדיף לנוח בזמן שסוכניו יחפשו לו קבוצה חדשה ולא להגיע לישראל. בסביבתו של השחקן סיפרו כי ישוחחו עם ראשי חיפה ויעדכנו אותם באי הגעתו של השחקן. גם נציגיו של הקשר קאמיל ואצק ממשיכים בחיפושים אחר קבוצה והאחרון כבר קיבל פניות מקבוצות בפולין ובצ'כיה. הבלם מארק ואליינטה שזוכה להצעות מהליגה הספרדית השניה יבקש מחיפה להשלים את שכרו ואם חיפה תסרב, יבקש להישאר במועדון על פי חוזהו. שחקני חיפה יגיעו בימים הקרובים לבדיקות רפואיות בהתאם לדרישותיו של מאמן הכושר החדש ערן שדו שהגיע מקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי