סכנין מקווה לצרף שלושה ברזילאים, חבשי וריאן יגיעו?

חבשי
חבשי | צילום: ערן לוף

נציגת המגזר מקווה להתחזק עד תחילת האימונים, סבירסקי העביר שמות של מועמדים, שחקני מכבי חיפה עשויים להגיע בהשאלה. זגורי מתרחק

(גודל טקסט)

בני סכנין תפתח את אימוניה בעוד שבועיים ועז אז מקווים במועדון להנחית בישראל שלושה זרים מברזיל. המאמן החדש, ז'אירו סבירסקי, כבר העביר שמות אותם רוצה לראות בקבוצה וראשי הקבוצה צפו בקלטות של המועמדים לנחות בישראל.

בנוסף עד אז מקווים אצל נציגת המגזר להחתים לפחות שלושה ישראלים כאשר המועמדים העיקריים הם בלם מכבי חיפה עאיד חבשי והקשר איסמעיל ריאן. השניים לא נמצאים בתוכניות של גיא לוזון ובקבוצה מהמגזר מקווים שיגיעו להסדר עם חיפה להשאלתם של השניים. "היחסים טובים עם מכבי חיפה ונקווה שהם יילכו לקראתנו", אמרו בסכנין.


היחסים עם חיפה יסייעו? ריאן (ערן לוף)

ישראלי נוסף שכבר נמצא במשא ומתן אך לא בטוח שיגיע לסכנין הוא הקשר ישראל זגורי. כבר שבועיים מנהלים הצדדים שיחות אך טרם הגיעו לסיכום ובקבוצה כבר לא אופטימיים במיוחד לאחר ששומעים כי השחקן גם נפגש עם מ.ס אשדוד והפועל רעננה. "אם זגורי היה רוצה להגיע לסכנין, הוא כבר היה כאן", אמרו במועדון. גם שמו של חלוץ הפועל רעננה, מוחמד כליבאת, עלה על הפרק ובקרוב ייפתחו מולו המשא ומתן במיוחד שהשחקן לא ימשיך בקבוצה מהשרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי