אופיר מזרחי למנכ"ל מכבי חיפה: רוצה ללבוש ירוק

אופיר מזרחי. מנסה למצוא קבוצה בחול
אופיר מזרחי. מנסה למצוא קבוצה בחול | צילום: עדי אבישי

קשר ק"ש יסכם אחרי פגישה בין יעקב שחר לאיזי שרצקי, וגם: שמו של סלליך עלה אצל הירוקים בעקבות כישלון המו"מ עם אלטמן, סאן מנחם צפוי להישאר

(גודל טקסט)
במכבי חיפה אומנם מפיצוץ המשא ומתן מול עומרי אלטמן. הירוקים היו בטוחים כי הקשר רוצה לשחק בחיפה והופתעו מהדרישות הכספיות הגבוהות של הקשר שירד בסיום העונה עם קבוצתו לליגה הלאומית. "עם כל הכבוד לאלטמן העונה האחרונה היא לא עונה שתיזכר לטובה עבורו. היה עדיף שהתנהל אחרת במו"מ", אמרו במועדון.

 

קשר עירוני קריית שמונה, אופיר מזרחי, נפגש הערב עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב והביע נכונות להצטרף לירוקים. מזרחי, שהושאל בעונה האחרונה מקריית שמונה ללוגאנו השוויצרית, רצה כבר מזמן להגיע לחיפה וכאשר הירוקים העלו הילוך במשא ומתן מול השחקן, האחרון הצהיר כי ישמח ללבוש ירוק בעונה הקרובה.


 

סוכניו של השחקן סיפרו כי כל הפרטים בין השחקן למועדון ייסגרו לאחר שהקבוצות יסכמו את המעבר ביניהם. כבר בימים הקרובים ישוחחו איזי שרצקי ויעקב שחר, כשאחרי השיחה מזרחי צפוי לעבור רשמית לקבוצה מהכרמל. שרצקי אומנם יבקש לקזז את התשלום שסוכם על מעברו של שובל גוזלן לק"ש, אך לא נראה כי צפויות להיות מחלוקות בין הצדדים.


כפי שכתבנו אתמול, גם שמו של הבלם אדי גוטליב נמצא חזק אצל גיא לוזון. המאמן, שנמצא בחופשה פרטית ביקש מראשי המועדון לעשות הכול כדי שהבלם יגיע לירוקים. בחיפה לא מתכוונים לשלם סכום של כ-700 אלף יורו כפי שדורשים  האדומים, אך מאמינים כי הרצון של השחקן יביא להורדת הסכום והצדדים יגיעו לסיכום.

 

שחקן נוסף ששמו עלה בימים האחרונים הוא סינטיהו סלליך. הקשר, שהיה בעבר בחיפה, משחק בשלוש השנים האחרונות במאריבור הסלובנית ומוערך על ידי הצוות המקצועי. בחיפה ימתינו לחזרתו של לוזון ויקבלו החלטה סופית בנושא.


סנטיהו סלליך. יחזור לאקסית? (האתר הרשמי של מאריבור)
סנטיהו סלליך. יחזור לאקסית? (האתר הרשמי של מאריבור)


בנוסף במועדון צפויים לקבל בשבוע הקרוב החלטה לגבי השארת שחקנים שהיו בסגל בעונה האחרונה ולגבי המושאלים. בשלב זה נראה כי המגן סאן מנחם יישאר במועדון ומעמדו של אעיד חבשי ייקבע לאחר סיום המשא ומתן עם גוטליב. אם האחרון יצטרף, חבשי יושאל לסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי