ב"ש: לא מזלזלים בהונגרים. קורהוט יסייע באיסוף מידע

מיחאי קורהוט
מיחאי קורהוט | צילום: האתר הרשמי של הפועל ב"ש

המגן ההונגרי מכיר את שחקניה הבכירים של היריבה שמולה תתמודד האלופה הישראלית בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. וגם: פורסם הסגל שייצא למחנה האימונים, ברשת ביקרו את דוידזאדה שעבר למכבי ת"א

(גודל טקסט)
מיחאי קורהוט יצטרף בימים הקרובים לסביבתו הקרובה של ברק בכר במסגרת איסוף המודיעין לקראת המפגש מול הונבד בודפשט. מגינה ההונגרי הבינלאומי של האלופה הישראלית אמור לסייע לצוות המקצועי בפיצוח הקובייה ההונגרית. 


קורהוט מכיר היטב את היריבה בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. בשמונה השנים שקדמו להגעתו לישראל הוא שיחק בדברצן מהליגה הראשונה בארצו, כאשר כמה משחקניה של הונבד משתפים איתו פעולה בנבחרת. כוכבה של הונבד, מרטון אפל, שסומן בפנקסו של בכר, מיוצג על-ידי אותה סוכנות שחקנים שמייצגת את קורהוט. 



"ההונגרים התעוררו בשנתיים האחרונות מתרדמה ארוכה, ואסור לזלזל בהם", אמרו בקבוצה מבירת הנגב. העובדה שמשחק הגומלין יתקיים ללא קהל, בגלל עונש שהוטל על ההונגרים, לא אמור לדברי הבאר שבעים להעניק להם יתרון כלשהו בסיכום שני המשחקים. "למראית עין מדובר ביתרון, אבל ברור לנו שנצרך להשיג מקדמה משמעותית לקראת הגומלין", אמר גורם במועדון. מי שקיבל באכזבה גלויה את סגירת שערי מגרשה של הונבד בפני קהל הם אוהדי האלופה הישראלית. מסעם לאירופה כצופים אקטיביים יאלץ לחכות עד לסיבוב השלישי, אם וכאשר. 


את הכנותיה לקראת המשחק הראשון שיתקיים בטרנר ב-11 או ב-12 ביולי תשלים האלופה הישראלית במחנה האימונים בפולין. באר שבע תמריא מחר למחנה באופלניצה שיימשך עשרה ימים ובמהלכו מתוכננים לה שלושה משחקי אימון. בקבוצה שאבו עידוד מחזרתם של ג'ון אוגו וטוני וואקמה מחופשתם. צמד הניגרים הצטרפו אתמול לאימונים, וניכר היה עליהם שהמנוחה הטיבה עימם. כזכור, בעיה באשרת כניסה לצרפת מנעה מאוגו להשתתף במשחק הידידות שקיימו הנשרים לפני כשבועיים באי קורסיקה, והחופשה המאולצת איפשרה לו להשלים את הטיפול בברכו הפגועה.



וואקמה ואוגו. שבו לאימונים (דני מרון)


ברשתות החברתיות לא היו אדישים למעבר של שחקן הקבוצה לשעבר, אופיר דוידזאדזה, לצהוב של מכבי תל אביב. לצד תגובות עגמומיות בנוסח "שחקן נשמה, תמיד תהיה אדום בלב", הופיעו גם תגובות מסוג אחר. "וואקמה יחגוג השנה", כתב אחד האוהדים האדומים.


הפועל באר שבע אף פרסמה הערב את הסגל שייצא למחנה האימונים, כאשר על המטוס שימריא לפולין (דרך ברלין) יעלו 25 שחקנים, בינהים הבלם עמית ביטון והקשר אמיר חלאיילה שסיימו השאלה. שלושה פרצופים חדשים יהדקו חגורות: המגנים דור אלו ואורן ביטון, והקשר דן איינבינדר. בן ביטון, שמשדר בגלים קצרים על רצונו לשחק באירופה, ייצא עם חבריו, לאחר שהובהר לו שאין כוונה לוותר עליו עד שמחליפו המיועד, אלו, יחזור לכשירות מלאה בעקבות הניתוח שעבר בברכו. לראשונה מזה שלוש שנים ייפקד מקומם של מאור בוזגלו, אובידיו הובאן ובן תורג'מן. 


הסגל המלא שייצא למחנה האימונים:
שוערים: דודו גורש, גיא חיימוב, גל נבון

הגנה
:  לואיי טאהא, שיר צדק, מיגל ויטור, וויליאם סוארס, מתן אוחיון, דור אלו, בן ביטון, אורן ביטון, מיחאי קורהוט, עמית ביטון


קישור: ג'ון אוגו, וובה בראון, דן איינבינדר, מהראן ראדי, מיכאל אוחנה, טוני נוואקמה, מאור מליקסון


התקפה: בן שהר, ניב זריהן, אליניב ברדה, מוחמד גאדיר, אמיר חלאילה



בכר עם דור אלו ואורן ביטון באימונם הראשון באדום (מאיר אבן חיים)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי