אצילי: גדלתי כאן ושמח לסגור מעגל, מחכה כבר לאימון הראשון

אצילי
אצילי | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקשר החדש סיפק ראיון לאתר הרשמי: "תמיד רציתי את החזרה הזו". השחקנים מרוצים מהגעתו. המשימה הבאה: השארת בן חיים. 15:00: מבחן ראשון מול טרנצ'ין

(גודל טקסט)
יום עמוס עבר אתמול (שני) על מכבי תל אביב. בצל ההגרלה לסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית הצהובים השלימו את עסקאות עומר אצילי ואופיר דוידזאדה והאריכו את חוזיהם של טל בן חיים וברק יצחקי.


קשר הרכש של מכבי תל אביב דיבר לראשונה מאז המעבר בראיון שהעניק לאתר הרשמי של המועדון: "גדלתי פה ואני שמח לחזור לפה. הייתי כאן עד גיל 16".


סגירת המעגל: "תמיד חיכיתי לסגור איזה מעגל. מחכה לאימון הראשון ולמשחק הראשון".


 



עומר אצילי, שסוגר מעגל וחוזר למתחם האימונים בקריית שלום לאחר שעזב את המועדון בגיל נוער. יזכה לחוזה ארוך טווח בן ארבע שנים ושכרו יהיה 600 אלף דולר בתוספת אלף דולר לנקודת ליגה ומענקים מכובדים על זכייה בתואר האליפות, גביע המדינה, גביע הטוטו והתקדמות בליגה האירופית. מכבי תל אביב שילמה לקבוצה הספרדית מיליון יורו.



"אצילי הבהיר למקורביו כי בישראל הוא ישוב רק למכבי תל אביב. היו שיחות מקצועיות עם קבוצות אחרות, אבל עכשיו החלום שלו עשוי להתגשם והוא ישחק באירופה דרך הבמה של מכבי תל אביב", אמרו בסביבת המועדון.



שחקנים בקבוצה התלהבו ממסע ההחתמות ואמרו: "מכבי תל אביב עוברת שינוי מקצועי ויהיו שחקנים חדשים ישראלים וזרים. אין ספק שאצילי הוא שובר שוויון ולא היה לנו ספק שיהיה כאן חיזוק רציני".



בונה קבוצה חזקה, קרויף (מכבי ת"א, רשמי)


כעת המנכ"ל בן מנספורד יגיע לאוסטריה וייפגש עם החלוץ טל בן חיים כדי להגיע להסכמה לשדרוג חוזהו. מכבי תל אביב גם בוחנת את השאלתם או מכירתם של אוסקר סקאריונה ומרסלו. ב-15:00 תקיים מבחן ראשון מול טרנצ'ין הסלובקית במחנה האימונים באוסטריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי