ספרטה פראג מגיבה: "בן חיים? הסגל יהיה מוכן בקרוב"

בן חיים
בן חיים | עדי אבישי

המנהל הספורטיבי של המועדון הצ'כי התייחס למגעים עם חלוץ מכבי ת"א. הקבוצה הציעה לשחקן חוזה לארבע שנים ומוכנה להפעיל את סעיף השחרור בסך 2.9 מיליון יורו. גם זניט בתמונה

(גודל טקסט)

האם טל בן חיים החלוץ ייפרד ממכבי תל אביב? השחקן מעוניין לנסות ולממש את סעיף היציאה בו הוא מחזיק עד ה-15 ביולי בגובה 2.9 מיליון יורו ויש מי שמוכן להפעילו. קבוצת הפאר הצ'כית, ספרטה פראג, מנתה לאביו של השחקן עם הצעה לחוזה לארבע שנים בשכר של כמיליון יורו לעונה. 

במקביל, אביו אמור להיפגש גם עם אנשי זניט שעקבו אחריו תקופה ארוכה ובסביבתו של החלוץ טוענים כי מגלים בו עניין. אם החלוץ לא יסגור את תנאיו בצ'כיה, ייתכן מאוד שיעזוב לזניט אותה כאמור פגש פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית אשתקד. 

מכבי תל אביב מצדה אמורה לנסות ולשפר את חוזהו של בן חיים והמנכ"ל בן מנספורד עתיד לעשות זאת במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. בן חיים האב נחת בארץ והוא אמור להיפגש ביום רביעי עם מנספורד וקרויף ולשמוע האם מכבי ת"א מגישה הצעה נגדית לשחקן. 

בתוך כך, ספרטה פראג ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה בנוכחות המאמן אנדראה סטרמאצ'וני והמנהל הספורטיבי אדם קוטאליק. השניים נשאלו על סוגיית בן חיים וסירבו להגיב. "אנחנו פעילים ויש רשימה של שחקני רכש. הסגל יהיה מוכן בקרוב. לא אגיב על שמות ספציפיים", אמר המנהל הספורטיבי. 


בן חיים, היעד הבא קרוב (דני מרון)

ספרטה פראג אותה מאמן האיטלקי סטראמצ'וני סיימה אשתקד רק במקום השלישי בצ'כיה ותתמודד במוקדמות הליגה האירופית. מדובר במועדון המעוטר בצ'כיה עם 33 אליפויות כשהאחרונה שבהן ב-2013/14. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי