הפועל ב"ש יצאה לפולין, ברדה: מאחל בהצלחה לאצילי

שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע | מאיר אבן חיים

אלופת ישראל נוסעת למחנה האימונים, הקפטן התייחס לשחקן הרכש של מכבי ת"א. בכר: "לא רוצה להתעסק בשחקנים שהעדיפו לחתום בקבוצות אחרות"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע יצאה היום (שלישי) למחנה האימונים בפולין לקראת המשחקים בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות מול בודפשט הונבד. הקבוצה תקיים שלושה משחקי אימון מול קבוצות מקומיות, כאשר הסגל הרחב כולל בשלב זה גם את עמית ביטון ואמיר חאליילה שחזרו מהשאלות. המאמן ברק בכר והקפטן אליניב ברדה דיברו עם כלי התקשורת לפני העלייה למטוס.

 

ברדה: "יוצאים לעוד מחנה, שאיפות חדשות, התחלה חדשה זה תמיד כיף. מחנה אימון זה תמיד מרגש וכיף. אנחנו הולכים לעבוד קשה ולחזור מוכנים יותר. אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק הראשון באירופה. זה יהיה הכנה טובה. נתגבש שם ונתחיל לגעת בכדור".


 

הציפיות: "אנחנו יצרנו את הציפיות. עשינו בעונה האחרונה קמפיין טוב מאוד באירופה, אבל אנחנו לא יכולים לזלזל בהונגרים. חוץ מז'ילינה זו הייתה ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל. למרות זאת אנחנו בהחלט רואים את עצמנו כקבוצה שיכולה לעבור".

 

אליפות שלישית ברציפות: "זה לא יהיה חכם להגיד שאנחנו פייבוריטים. צריך להמשיך באותה דרך ולעבוד קשה".

 

הגעה לאלופות: "תמיד זה נכון לשאוף. השחקנים והקהל וכל העיר רוצים שנגיע לאלופות, אבל זה לא יהיה פשוט. יש לנו שלושה סיבובים לעבור בדרך לשם".


שחקני הפועל באר שבע. הולכים לעבוד קשה (מאיר אבן חיים)
שחקני הפועל באר שבע. הולכים לעבוד קשה (מאיר אבן חיים)

רעב
: "הרעב הוא משהו שנמצא בכל שחקן ושחקן. ההישגים שהגענו אליהם היו מדהימים, אבל עכשיו אנחנו בפתחה של עונה חדשה ואף אחד לא יעשה לנו הנחות. הקבוצות האחרות מתחזקות וזה נהיה יותר קשה".

 

השינויים בסגל: "זה נכון לשמור על הסגל המוצלח שיש לנו. אני מאמין שיצטרפו עוד שחקנים. אני מאחל לעומר אצילי בהצלחה".


ברק בכר. מרוצה מהסגל הקיים (דני מרון)
ברק בכר. מרוצה מהסגל הקיים (דני מרון)


בכר
הוסיף: "למחנה אימון יש את המטרות שלו. כרגע נתמקד בלגבש את החבר'ה ולחבר את הצעירים לקבוצה. קצת דברים חברתיים ומקצועיים ואז נתייחס למשחק הקרוב באירופה".

 

תחושות לקראת העונה הקרובה: "הייתה לנו פריבילגיה לתת לשחקנים קצת יותר חופש. נחנו מנטלית ופיזית ואין תירוצים. חשוב לבוא רעבים כדי להמשיך ולשבור עוד שיאים ולזכות בעוד תארים".

 

היעדר חיזוק: "החיזוק הכי משמעותי זה שהצלחנו להשאיר את רוב הסגל עם שינויים כמו הבאתו של דן איינבינדר. זה מראה על העוצמה של המועדון. הסגל הזה מספיק טוב כדי להתחיל את העונה. אם נראה מישהו שישדרג את הקבוצה נביא. אנחנו לא לחוצים".


בכר עם שחקני הרכש (מאיר אבן חיים)
בכר עם שחקני הרכש (מאיר אבן חיים)


ההתחזקות של היריבות בישראל
: "אנחנו מסתכלים על עצמנו ולא על אחרים. אנחנו מתחזקים וחושבים על זה במהלך כל העונה ולא נזכרים רק ברגע האחרון. אני מעדיף לא להתעסק בשחקנים שבחרו ללכת לקבוצות אחרות".

 

הבחירה לאחד מ-50 המאמנים הטובים בעולם: "זה הישג קבוצתי ושייך לכל המועדון".

 

על בודפשט הונבד: "זו קבוצה טובה וקשה. גם בעונה שעברה קיבלנו יריבות קשות והצלחנו לעבור. נלמד את הקבוצה היריבה על בוריה ונגיע כדי לעבור, אבל צריך לזכור שהם יעשו את אותו הדבר. אני מתכונן למשחק קשה. אם נעשה את ההכנה הכי טובה יהיה לנו סיכויים טובים לעבור".


 

עכשיו הזמן לעבודה! בדרך לפולין #מחנהאימון2017

A post shared by Guy Haimov 55 official (@guyhaimov55) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי