טונים גבוהים בדיון המקדמי בבוררות בין מכבי נתניה לטוברוק

דיא סבע
דיא סבע | אודי ציטיאט

נציגי העולה החדשה טענו שההסכם בין הצדדים על העברתו של דיא סבע לא חוקי, איזיקוביץ' דרש פיצוי. החלטות יתקבלו בתוך שבועות ספורים

(גודל טקסט)
הדיון המקדמי בבוררות בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק בנושא מעברו של דיא סבע לנתניה נערך היום (שלישי). כזכור, אריק איזיקוביץ' בעלי טוברוק, טען להסכם שנעשה בע"פ מול בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, במהלך העונה שעברה (בה סבע היה מושאל לקבוצה מעיר היהלומים) ובו נקבע שנתניה תפצה את טוברוק ותרכוש את הקשר.

 

הדיון, נערך במשרדו של הבורר תגר עמיאל ואת נתניה ייצגו אייל סגל ועוה"ד רועי רוזן כשמנגד הגיעו איזיקוביץ' ועוה"ד ניר ענבר. בדיון, אשר נערך למעלה משלוש שעות, כל אחד מהצדדים להשמיע את טענותיו.



נציגי נתניה טענו, שההסכם אינו חוקי ונעשה בחוסר תום לב, כאשר לאייל סגל, בעלי הקבוצה, לא סופרו כל העובדות. אנשי טוברוק לעומת זאת אמרו שסבע הוחתם בנתניה מתוך כוונה טובה מצד המוכרת, כדי שלא ילך לקבוצה אחרת ושבנוסף השחקן היה שייך להם.

 

מרבית הדיון התנהל בצורה שקטה, אך היו שלבים בהם הטונים עלו. במהלך הדיון נעשו ניסיונות להגעה לפשרה אך הן לא צלחו וכעת הבורר יצטרך להחליט אם לקבל את בקשתה של נתניה למחוק את התביעה על הסף ולקבוע שהשחקן ישוחרר לנתניה בחינם, או לקבל את טענותיהם של אנשי טוברוק ולפסוק על סכום אותו תצטרך לשלם נתניה כפיצוי. להערכת הצדדים, תוך כמה שבועות יחליט הבורר בעניין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי