ספרטה פראג שידרגה את ההצעה לבן חיים על מנת לפתור את בעיות המס

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: אודי ציטיאט

חלוץ הצהובים מתקרב לצ'כיה, אחרי שהציעה 2.9 מ' יורו עבור כרטיסו, הצ'כים מוכנים לשלם לו שכר של 1.2 מ'. קרויף לוחץ להשאירו. מה יעשה החלוץ? עזרו לו והצביעו בסקר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אינה מוכנה להשוות את שכרו של החלוץ טל בן חיים למיליון יורו, סכום אותו הוא אמור להרוויח על פי דבריו בקבוצת ספרטה פראג הצ'כית – שהגישה הצעה רשמית בגובה 2.9 מיליון יורו, סעיף השחרור של החלוץ, כך שמכבי תל אביב תיאלץ לשחרר את החלוץ ולאפשר לו להגיע לצ'כיה לצורך בדיקות רפואיות וחתימה על חוזה.

בפראג הבהירו לשחקן ונציגיו כי יהיו מוכנים לשלם 1.2 מיליון יורו לעונה על מנת לפתור את בעיית המס שייאלץ לשלם בין צ'כיה לישראל. החלוץ קיבל הצעה לארבע שנים ועשוי להמריא על מנת לחתום. אביו של בן חיים צפוי לשוחח עם ג'ורדי קרויף והמנכ"ל בן מנספורד ואם יצא לפראג יתלווה אליו עורך הדין יוסי גייר.

 

במכבי תל אביב הבהירו לבן חיים במחנה האימונים באוסטריה כי שכרו יועלה ב-100 אלף יורו, משמע לסכום של כ-700 אלף יורו, כפי שנאמר לו בחודש ינואר כשהיה אמור לממש את המעבר שלו לברוז' הבלגית. בהמשך היום אמור מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד לשוחח עם אופיר, אביו של החלוץ, כשגם המאמן ג'ורדי קרויף אמור להבהיר את הדברים באוסטריה לטל בן חיים. מנספורד אף ישוחח עם בעלי המועדון מיץ' גולדהאר לאחר שהוגשה הצעה רשמית והשניים יחליטו אם לפעול בצורה אחרת.


ההחלטה היא אך ורק שלו. בן חיים (עדי אבישי)

בסביבת השחקן טוענים שפערים גדולים במיסוי מעכבים את השלמת העסקה, אולם גם כך בן חיים פצוע בימים אלו ומקבל טיפולים, בכל מקרה אינו מתוכנן לשחק ביום חמישי בשבוע הבא בליגה האירופית נגד מחזקת הגביע האלבני טירנה, אם יישאר במכבי ת"א. היום אמורים להגיע לאוסטריה הבלם טל בן חיים, אלי דסה, אופיר דוידזאדה ואיתן טיבי שיצטרפו מחר לאימונים. אתמול כבר נחתו במחנה עומר אצילי וברק יצחקי.

בן חיים הבלם, שיצטרף כאמור עם שחקני הנבחרת למחנה באוסטריה, אמר היום לאתר הרשמי של המועדון לאחר שחתם בסוף השבוע על הארכת חוזהו בעונה נוספת: "היה לי מאוד חשוב להמשיך במועדון שגדלתי בו מגיל 6. יש לי חיבור טוב מאוד עם הקהל ואני יודע כמה הוא רצה שאני אמשיך, זו אחת הסיבות שאני ממשיך במכבי תל אביב. אני מודה מאוד על התמיכה מהאוהדים ומקווה להחזיר להם על המגרש. המטרה הראשונה שעומדת לנגד עיניי היא להחזיר את כל התארים הביתה, למכבי תל אביב".

למכבי תל אביב הוצעו מספר שחקנים זרים בהם הבלמים קרלאו הברזילאי ששיחק בעונה שעברה בטורינו האיטלקית והספרדי מיקל גונסאלס לשעבר בסוסיאדד. ברשימות של ג'ורדי קרויף ארבעה שחקנים נוספים ונעשה מאמץ לצרף בלם וקשר כבר בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי