העברות: רעננה מצאה שוער, חיים איצרין ירד לליגה הלאומית

ידין
ידין | הפועל ת"א, אתר רשמי

פופוביץ' עשוי להחליף את ינקו בקבוצה של אברהם, הקפטן של הפועל תל אביב ירד ללאומית. וגם: הבלמים קרלאו ומיקל גונסאלס הוצעו למכבי תל אביב ומאלון הבריז לק"ש

(גודל טקסט)
 חום יולי אוגוסט חברים ואתם יודעים שלא מדובר רק על מה שקורה בחוץ. גם בביצה שלנו יש לא מעט עניינים חמים של שוק ההעברות. השמועות, המשאים והמתנים, הכל כאן בספורט1.


רשמי
* הקשר רוסלן ברסקי (25), שגדל במכבי תל אביב ושיחק בשנתיים האחרונות בבית"ר ת"א/רמלה וקודם לכן בבני יהודה, חתם לעונה בהפועל חיפה לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)



ברסקי מוצג בהפועל חיפה (דוברות המועדון)


* הפועל תל אביב הודיעה על הישארותו של אביחי ידין במועדון. המאמן מוטי איוניר ייפגש עם החלוץ רועי דיין, ששיחק בקבוצה לפני כעשור. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)


*הפועל פתח תקווה ממשיכה להתחזק. המגן השמאלי חיים איצרין, 29, ששיחק בחמש העונות האחרונות בהפועל אשקלון, חתם לעונה אחת בקבוצה של אורן קריספין.

איציק איצרין

חיים איצרין. יחזק את המלאבסים


*המגן מאור קנדיל חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים בבני יהודה. קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל שהיה מבוקש בקבוצה חתם בניו יורק קוסמוס.



קנדיל. נשאר כתום (בני יהודה, רשמי)


*הקשר-מגן ההולנדי דיון מאלון חתם לשלוש עונות בקייסריספור הטורקית והעדיף אותה על פני עירוני קריית שמונה.


*הקשר יוחאי קריב חתם על חוזה לעונה בבוגרים של הפועל כפר סבא וינסה לסייע לה במאמצים בליגה הלאומית.


*עדן שמיר האריך את חוזהו בעירוני קריית שמונה עד 2020. מהמועדון נמסר: "מדובר באחד הקשרים המוכשרים בכדורגל הישראלי" (מיכאל וייסרמן) לידיעה המלאה


מועמדים
*
החלוץ הפורטוגלי מסקה על סף סיכום בהפועל אשקלון. החלוץ בן ה-24 יליד גינאה שיחק בשנתיים האחרונות במדי א.א.ל לימסול בקפריסין (נדב צרפתי). לידיעה המלאה


*המגן עופר ורטה, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל תל אביב, עדיין ברשימות של בית"ר ירושלים ולא מן הנמנע שיצטרף (נדב צרפתי)


* מכבי נתניה הגישה הצעה לבלם הדני שסיים את חוזהו בקבוצת ארהוס, תומאס יול-נילסן. לידיעה המלאה (תומר חבז)



מדנמרק לאצטדיון בנתניה? תומאס יול-נילסן


*השוער הסרבי זוראן פופוביץ' (29), במו"מ מתקדם עם הפועל רעננה והוא עשוי להחליף את אריק ינקו. פופוביץ', שהוצע בקיץ גם להפועל חיפה, שיחק בשנתיים האחרונות בווז'דובאץ ונבחר על ידי חלק מכלי התקשורת לנבחרת העונה. הוא מעולם לא שיחק מחוץ לסרביה. (אשר גולדברג) 


*הקשר הגיאורגי טנגיז ציקארידזה אמור לנחות בימים הקרובים ולחתום בהפועל פתח תקווה (אשר גולברג)


* קרלאו הברזילאי ששיחק בעונה שעברה בטורינו והספרדי מיקל גונסאלס ששיחק בעבר בסוסיאדד הוצעו למכבי תל אביב. מדובר בשני בלמים, עמדה אותה רוצה ג'ורדי קרויף לחזק. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)


* נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ייפגש היום עם בעלי עירוני קריית שמונה איזי שרצקי במטרה לצרף רשמית את אופיר מזרחי. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


* מכבי תל אביב קיבלה הצעה מספרטה פראג על טל בן חיים, ובכל מקרה החליטה שלא להשוות את השכר שלטענת החלוץ הוצע לו מהצ'כים. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)



בן חיים. במכבי ת"א ממתינים להצעה מפראג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי