"קשרי תעופה" תשקיע יותר ממיליון שקל במכבי נתניה

אייל סגל
אייל סגל | אודי ציטיאט

בעלי המועדון הוא גם בעל הבית של חברת הנסיעות, שמניותיה נסחרות בבורסה. העסקה דורשת את אישור אסיפת בעלי המניות

(גודל טקסט)

 חברת הנסיעות "קשרי תעופה" שבניהול יורם מוטעי נכנסת לתחום הספורט בזכות אייל סגל, בעל הבית החדש של החברה – כך נודע ל"מעריב-השבוע".

סגל רכש לפני שנה מהמשביר לצרכן 60% מחברת קשרי תעופה ובמקביל רכש את קבוצת הכדורגל השרויה בגרעון עמוק. כעת מבקש סגל לנצל את קשרי תעופה הבורסאית כדי לחתום על הסכם למתן חסות למכבי נתניה, שאף היא נמצאת בבעלותו.

הסכם החסות יהיה לשתי העונות הקרובות ויכלול הזרמה של 550 אלף שקל לכל עונה ובסך הכול 1.1 מיליון שקל. עוד קובע ההסכם כי במידה ומכבי נתניה (שעלתה השנה מהליגה הלאומית לליגת העל) תתפוס את המקומות 1-8 (המזכה בפלייאוף העליון) היא תזכה למענק נוסף של 75 אלף שקל.


סגל. בעלי המניות יצטרכו לאשר (אודי ציטיאט)

בקשרי תעופה מסבירים את יתרונות מתן החסות בכך שהיא תכלול את שינוי שם הקבוצה ל"מכבי קשרי תעופה נתניה" ותסייע לחיזוק מערך השיווק של קשרי תעופה, מה שייתן אופציה לגיוס לקוחות נוספים לחברת הנסיעות.

סגל עצמו תמך בעבר בקבוצת הכדורגל מכספו האישי והזרים מאות אלפי שקלים. כעת הוא הופך את קשרי תעופה שמניותיה נסחרות בבורסה כמקור כספי להמשך מימונה, ואולם מכיוון שהמדובר בעסקה בין בעלי ענין יש צורך בקבלת רוב מיוחד של ציבור בעלי המניות לצורך אישור ולכן זומנה אסיפה מיוחדת שתדון במתן החסות. לא נמסרה התייחסות של קשרי תעופה בתגובה לפניית "מעריב-השבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי