ברסקי חתם רשמית בהפועל חיפה, ארבייטמן מתרחק

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | אתר רשמי

קשר בית"ר תל אביב/רמלה בעונה החולפת יהיה הרכש השני של קלינגר הקיץ, החלוץ ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה. בקבוצה מחפשים שוער זר במקביל לפנייה להרוש

(גודל טקסט)

 קשר בית"ר תל אביב רמלה, רוסלן ברסקי, חתם הבוקר רשמית בהפועל חיפה. ברסקי בן ה-25 חתם לעונה אחת באמצעות סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא. הקשר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק גם בבני יהודה בליגת העל. בעונה האחרונה במדי תל אביב/רמלה כבש שישה שערים.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר שוער כאשר עתה אין לחיפה ולו שוער אחד. ההולנדי פיט פלטהאוזן למעשה עזב כשלפי התקשורת בקפריסין נמצא בדרך לאומוניה ניקוסיה, ואילו אתמול נודע כי גם השוער השני רובי לבקוביץ חתם בהפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית. המאמן ניר קלינגר בוחן מספר אופציות של שוער זר ובמקביל ממתין לתשובתו של אריאל הרוש שנראה כי לא יגיע לכרמל בגלל דרישותיו הכספיות. במקביל נבחנת אופציית שוער הפועל כפר סבא בעונה האחרונה רן קדוש.

מי שעוד ככל הנראה לא ימשיך בחיפה הוא החלוץ שלומי ארבייטמן. האחרון דורש שכר גבוה מההצעה של הבעלים יואב כץ והצדדים כלל לא קרובים בסכומים ביניהם והערכה כי ארבייטמן לא ישחק במועדון בעונה הבאה. בבני סכנין עוקבים אחר התפתחויות בגזרתו של החלוץ ולא מן הנמנע כי יפנו אליו רשמית בימין הקרובים.


ארבייטמן. סכנין עוקבת אחרי ההתפתחויות (עדי אבישי)

במועדון הופתעו לקרוא אתמול על כך שקרית שמונה החליטה להשאיר את ג'ייקוב נג'וקו בשורותיה למרות שהשחקן כבר סיכם את תנאיו בהפועל חיפה. יואב כץ ינסה לשוחח שוב עם הבעלים של המועדון הצפוני איזי שרצקי ולשכנע אותו להשאיל את השחקן לחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי