ההתאחדות תשלח את הוויטמינים של לאלה למעבדה

מהראן לאלה
מהראן לאלה | צילום: ערן לוף

חלוץ הפועל חיפה טוען בתוקף שלא השתמש בחומרים אסורים וינסה להוכיח זאת. על פי בקשתו המבחנה השנייה תיפתח במעבדה בגרמניה

(גודל טקסט)
גם יממה לאחר פרסום הפרשה סביב שימוש החומרים האסורים שנמצאו בגופו של חלוץ הפועל חיפה מהראן לאלה, המועדון בהלם מוחלט. האדומים ממשיכים להביע אמונה שלמה בחפותו של הקפטן ומקווים כי כבר בקרוב האמת תצא לאור.

 

גם השחקן הבהיר אתמול (רביעי) בהודעה שהוציא כי מדובר בטעות בבדיקה וכי הוא לא נטל חומרים האסורים על פי חוק. בסביבתו אף סיפרו כי היה בהלם מוחלט לאורך כל הלילה והתקשה להאמין כיצד דווקא הוא הגיע לפרשה מוזרה שכזאת.


 

כבר בימים הקרובים השחקן והקבוצה צפויים להעביר להתאחדות לכדורגל את הוויטמינים והכדורים המדוברים. כאמור לאלה טוען כי השתמש במספר כדורים בגלל טיפול שיניים שעבר לפני המשחק וגם החליף מספר ויטמינים בהמלצת רופאים לשיפור מצבו בחדר הכושר. ההתאחדות תשלח את הוויטמינים לבדיקות מעבדה ושם מקווה לאלה כי יימצא שלא מדובר בחומרים אסורים.

 

על פי בקשתו של השחקן תיפתח במעבדה בגרמניה גם המבחנה השנייה שלטענת לאלה אמורה להבהיר כי לא מדובר בחומר אסור לשימוש. "מהראן כבר משחק כדורגל שנים רבות ועבר מספר בדיקות לאורך הקריירה ולעולם לא היו בעיות איתו. זה לא הגיוני שדווקא בגיל 35 ובמשחק האחרון של העונה שלא קובע כלום, לאלה ייעשה טעות מרה כזו", אמרו הבוקר בחיפה. במועדון לומדים בימים אלה את המקרה ואחד הלקחים הוא למנות רופא קבוע לקבוצה שיפקח על לקיחת ויטמינים וכדורים על ידי השחקנים.


מהראן לאלה. נאבק על חפותו (ערן לוף)
מהראן לאלה. נאבק על חפותו (ערן לוף)


מבחינה מקצועית במועדון עדיין ממתינים להתפתחויות בנוגע לעמדת השוער. אריאל הרוש הבטיח להחזיר תשובה בימים הקרובים. כפי שפורסם בספורט1 גם שמו של רן קדוש נמצא ברשימות, אך טרם התקבלה החלטה בנושא. בחיפה גם ממתינים להחלטה של מכבי תל אביב לגבי הקשר דור פרץ. הצהובים הבטיחו כי יקבלו החלטה בנושא עד תחילת השבוע.

.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי