בפ"ת נוטים לרדת מאנטה קולושיץ': "הצענו לו הכי הרבה שהצענו אי פעם לשחקן"

אנטה קולושיץ'
אנטה קולושיץ' | אתר רשמי

הבלם בן ה-30 נהנה בישראל אך דורש סכומים שהמלאבסים לא מוכנים לשלם: "מרגישים כאילו שהוא עושה לנו תרגיל במו"מ". שחקני הנבחרת יחלו להתאמן באיחור

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תחל ביום ראשון הקרוב את אימוניה הרשמיים לקראת פתיחת העונה, בסגל מעט חסר. כפי שכבר פרסמנו, שחקני הנבחרת גידי קאניוק, עומר דנינו ומנור סולומון יחלו את האימונים באיחור של שבוע ויצטרפו לאימונים החל מה-2.7. רישאר סומה וז'והאן מרסיאל, שני הצרפתים החדשים, נסעו למולדתם וישובו בשבת לישראל.


הבלם הקרואטי אנטה קולושיץ' בן ה-30 עזב את הארץ, כאשר ישנם פערים של קרוב ל-50 אלף יורו בין ההצעה של המלאבסים לרצון השחקן. בכיר במועדון סיפר: "הצענו לו אולי את ההצעה הגבוהה ביותר שהוצעה לשחקן כאן (סביבות 210 אלף יורו לעונה) והוא רוצה הרבה יותר. יש פערים יותר מדי גדולים וכנראה שנחפש עוד בלמים".
 

בפ"ת מספרים כי קולושיץ', שסייר יחד עם מנהל הקבוצה עמי פאן באיזור המרכז נהנה בישראל, אבל נכון לרגע זה מסרב להתפשר בשכרו וטוען שהוא מחזיק בהצעות נוספות: "הוא אומר שיש לו עוד הצעות, אבל יש לנו הרגשה שזה תרגילי מו"מ" סיפרו בפתח תקווה, "המטרה שלנו היא לסגור את הסגל עד מחנה האימונים ואנחנו רוצים למהר. מצד שני, לא נתפשר ונביא סתם שחקנים".


מי שייבחן בקבוצה הוא הקשר עומרי פרל, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ונבחן בצ'לסי. פרל שיחק בעונה שעברה במקלספילד האנגלית.



My asist from last game.@hydeunitedpic.twitter.com/hWN8n2m5SJ

— omry perel (@omri_perel) April 18, 2017
עומרי פרל מבשל במדי מקלספילד. חיזוק מאנגליה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי